07 March 2010

weekend yang bz

pagi ni aku bermalas2 jerr kat atas katil tatau nak wat apa. sebabnya sumer2 rutin harian aku dah siapkan. sambil tu aku wat checklist nak pi genting esok. malam karang baru nak packing.

ni aku nyer breakfast. papaya. tapi p ramlee sebut dalam ahmad albab fayafa
dalam pukul 11 aku gie sogo ngan ita. konon nak soping.... tapi memang soping pun.. hehhe.. mujur pi jer sogo ada sale. boleh la membeli. kalo tak sekadar tengok jer..

weekend kali ni, letih aarr..aktif betul. macam2 nak kena buat. dari semalam tak lekat kat umah. tapi memang tired.

ni aarr yang aku beli. lama dah tak beli kasut. rasanya last sekali beli dekat2 3 tahun lepas. kalo sandal tu.. ada la.. walau pun tak selalu tapi selalu tuko2 sebab pakai hari2. dalam banyak2 brand, aku berkenan yang ni. bonia saiz 4. terus angkat. boleh la..sebab ada sale. kalo tak, tak beli nyer... hehehhe..

tetiba aku kena pakai kasut yang saiz 4. biasanya 5. tapi tu arr kalo kasut memang kena pakai dulu.. tak leh nak agak2. kalo alain delon aku kena pakai saiz 4.5. kalo sandal crocodile yang aku dok lanyak hari2 tu saiz 5.
saje jer.. kasi tinggi sikit daripada selalu... boleh perasan tinggi. hehhehe.. ni kalo buat baling anjing..mau anjing pitam2 ni.. tu.. kalo baling mengena la. kalo tak mengena.. maknanya aku kena lari. boleh ke aku lari dgn kasut tinggi ni? boleh la kalo dah darurat.

petang lepas asar aku kuar dengan jat. lama gile tak jumpe dia. sejak2 grad. dulu aku memang close dgn dia. dia timbalan aku masa aku jadi exco kaunseling kat kelab kaunseling dan kerjaya utmkl. dia cakap aku masih sama macam dulu.

masa kat utmkl, akulah sesatunya yang panggil dia jatt dari dulu sampai la hari ni. kalo orang lain panggil dia tun. dia pun perasan akan hal tu... ingat lagi masa kat kkdk dia nyer junior panggil dia abang tun. hehhehe.. kelako je bunyi. best mengimbau kenangan lama.
jat cakap dia nak makan sate. so, aku bawak dia kat port biasa di kg datuk keramat. aku tanya dia nak berapa sebab aku nyer standard 8 jerr kalo aku tengah lapo. dia cakap dia ok jerr berapa pun. last2 kitaorang order 30. giler punya banyak. tapi takpe.. jat boleh habiskan.
ni sebahagian daripada satay. last2 dia hanya mampu makan dalam 15 jee.. dia sendiri tak larat. dia bajet satay ni cinonet. hahhaha.. aku gelak jerr..

aku baru je telan pelbagai jenis ubat2 yang aku ada.. kepala pun makin berat. nak tido dulu.. esok nak pi genting.









....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment