18 July 2010

aku yang frust

hari ni cukup 2 week tak gie tasik. tapi hari ni memang tak hujan semuanya tak.. sebab utama aku malas nak kuarkan kete.. pagi ni kak norma selsema teruk, maka dia tak gie la jenjalan ke tasik tu.. pastu.. kete kak norma block kete aku.. maka jawabnya kalo aku nak kuar kena kuarkan kete dia dulu.. err.. malas la wat keje2 tu pepagi..

memang la boleh guna kete kak norma jerr.. tapi malas nak adjust segala mende.. maklumla.. ketinggian piawai tak sama. hahhaha.. moral of the story aku tak yah gie.. then aktiviti jogging di ganti dengan dengan wax kete aku.. lama dah tak manjakan jimmy. so, sesekali apa salahnya.. mengantikan aktiviti jogging. mula 7.30am, siap semua dah 9 lebih. perrgghh baru terasa penat dan macam mandi peluh. kira macam sama jerr la dgn pi jogging.

bfast? memang tak wat apa pun untuk bfast. cuma makan carrot cake tu sehiris dan siap kemas2 umah. banyak perkara yang nak kena buat hari ni.. aarrgghhh sepatutnya weekend adalah masa untuk bermalas2 tapi terbalik pulak dengan aku.. masa untuk melanyak badan. tapi on weekday tak de la malas sangat just suam2 kuku jerr.. hgeehe

memang aku frust hari ni.. sangat2.. kak norma tak terkata apa bila dia tgok aku frust.. entah la... tapi memang hampeeeeeeeeeeehhh. semalam aku dah cakap kat kak norma.. yang this lunch, nak masak best2. sebabnya dah lama tak makan best2 kat umah. dah siap dah dengan menu2 yang bakal menjadi hidangan.. tapi semuanya hammmpeehh.. last2 apa yang terjadi.. aku gie makan kat luar jerr.. aaarrgghhh.... bengang nyer pasal...

petang pulak hujan. memang sejuk. tapi udara memang sangat2 segar. konon nak gie jogging petang ni.. tapi tak menjadi. pastu kak roza call dia nak hantar durian.. wahh memang sangat2 la best. dah la sejuk2 ni..
tak tahu la durian ni dia ambil kat mana. dengan tanah2 pun ada lagi serta rumput2. apa lagi.. aku mengadap dgn kak norma la. ogie memang tak heran langsung dengan durian.. dalam masa sejam jerrr...
dah tinggal cam ni jer... hehhehe.. makan berdua jerr... errr kulit dia dah buang ok... mana ada orang makan kulit durian. agak2 aarrr. jom jom tgok... errmmm nyum nyum sedapnya...lepas makan.. apa lagi.. senang hati.. hehhee.. giler banyak makan durian. best2. sebenarnya.. pagi2 tadi dah teringin nak pi cari durian.. tapi sebab bengang dan malas.. so, terkubur jerr hasrat. tapi bila dah sampai depan mata... apa lagi.. rezeki jangan di tolak.

tak sangka pulak dapat orange roses malam ni. terima kasih banyak2. i like roses, especially redrose & orange roses. then
pokok rose pun dapat.. 2 in 1. 2 color lagi... wat susah2 jerr... untuk yang ni.. juga..
terima kasih ya... i'm speechless. sesuatu yang tak sangka sangat2.

Bertahta di hati - Faradhiya

Di hempas ombak
Terdampar buih
Menanti waktu pulang ke laut
Begitu rindu
Di pisah takdir
Meniti saat bersulam cinta

Lihat… lihat…
Ke dalam mataku
Sinarnya menyala
Lihat… lihat…
Ke dalam mataku
Cintamu bertakhta (dihati)

Sebelum ku kenal
Dirimu siapa
Aku tak kenali
Apa itu cinta
Setelah ku kenal
Dirimu sebenar
Kau cinta sejati
Ku sandarkan jiwa

Di gilis angin
Tercarik awan
Menanti detik sebelum hujan
Begitu sendu
Di guris resah
Meniti hari bersulam tangis

Takkan berganjak pendirianku ini
Selagi kita tak kembali bersatu
Selamanya
Takkan berubah perasaan ini terhadapmu
Biar digugat, biar dicabar, biar dihalang


entah la aku tak tau.. yang aku tau, i miss king very much. that all.. aarrgghhh sedih weeeiiiii.. sedih.. rasa2 sat lagi ujan nih... ina, ilek arrr.... ilek... wat kata pak ndak.... 'i dah nak mati ke?'






....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment