12 July 2010

Dalam Diam Aku Mencintaimu

bz aarr hari ni kat opis.. sangat2.. bukan bz kat line2 aku.. tapi bz kat tempat aku jer.. wat study.. study pasal cable. seharian hari ni mengadap pc jerr.. macam2 cerita ada...

sepanjang hari ni sejuk jerr.. cuaca plak tak berapa panas.. mula tadi bajet nak gie jalan pasar sebab nak cari tools kat line cable.. tapi nampaknya.. tak tak tercapai.. tengok la esok ce mana.. kalo kurang bz aku gie sana.. banyak mende nak di borong ni... en adi pun dah approve dah..

sempena berbuka puasa hari ni, aku masak
bahan2nya

spaghetti secukupnya untuk sorang makan
50g tomato puri
2 sudu sos tiram
100g daging kisar
1 biji bawang besar di potong layu
1/2 keping cheese
2 sudu cili kisar
150g cendawan butang di hiris nipis
1 keping bay leaf yang di ramas
2 sudu besar minyak masak

kekdahnya
rebus spaghetti sehingga lembut. panaskan minyak dan masukkan bawang besar. bila dah layu, masukkan cili, sos tiram, tomato puri, bay leaf, daging dan cendawan. masak sehingga daging berwarna coklat.

ni pulak potato wedges
bahannya
usa potato 2 biji
garam secukup rasa
minyak untuk menggoreng

kekdahnya
potong potato memanjang. gaulkan dengan garam. panaskan minyak. goreng hingga keperangan dengan api yang perlahan.

malam ni.. tugas aku, pilih henpon kat che noma. dia dah fadeup dgn dia nyer blackberry. aku rasa moral of the story.. carilah henpon yang selain dari yang nih.. becoz ada banyak lagi yang canggih manggih. walaupun canggih manggih.. biarlah user friendly.. walau apa pun.. its up to you.. your money.. your choice..

tapi bila kak norma suruh aku make a choice.. yang ni aku pilihkan untuk dia... ni yang bestnya. aku memang pantang.. kalo orang suruh pilih.. memang la tersangat suke.. bukan untuk aku pun tak per... tapi kalo untuk aku.. lagi la.. tersangat la bestnya... ni le pilihan aku.. yang che norma approve. nokia x6 32gb. perrgghhh beso tu... boleh simpan macam2.. movie pun boleh simpan banyak.. kalo nak tahu specs dia.. pi tanya pak cik google..

Dalam Diam Aku Mencintaimu - Sting

Entah Mengapa
Ku Rasa Tak Menentu
Semenjak aku
Mengenali Dirimu Sayang

Terbayang-bayang
Wajahmu Di Mataku
Hingga Tersentuh Rasa Indah Di Kalbu
Apakah Ertinya

Aku tak tahu mengapa aku rindu
Inginku curah tetapi rasa malu
Cubalah engkau mengerti isi hatiku
Di dalam diam aku menyintaimu

Ku harap kau faham perasaanku
Yang kini dilamun rindu padamu
Sungguhnya aku telah jatuh cinta

Oh, indahnya bila bersamamu
Moga kau dapat terima
Cintaku dengan ikhlasnya
Janganlah engkau sia-siakan
Harapan dan impianku..







....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment