14 July 2010

tulun bayo

pagi ni.. tetiba ter-rajin nak check saman.. ni la yang aku dapat.. rasa macam hebat la pulak...
adooiii tak pasal2.. dah la aku nyer road tax plus insuran mati on september nih.. ni tahun lepas nyer.. dah la september nih nak raya... hadoiii.. memang tak pasal2. maknanya tak leh la nak raya sakan.. baju raya dari 7 pasang kena kurangkan la nampak gayanya.. pulak tu kena posa sebulan.. err memang la kena posa dulu sebelum raya.. cuma nak cukupkan sebulan tu.. tak jamin la... aarrgghhh memang tensi..

errr masa drive kete laju2 tu tak hingat dunia.. sekarang baru nak insaf.. memang sungguh tak bermakna.. bila dah pegang stereng lupa aarr sesemua tu.. nampak gayanya lepas ni kena drive 220km/j jerr la.. ingat tu.. ooppsss.. eerr nampak gayanya ada la alasan nak kurangkan bajet sponser majlis achik nanti..

dah merayap satu dunia cari parts of test bench, tp lom ketemu yang seswai.. mencari tanpa arah tujuan.. memang la.. tersangat membosankan.. mata berpinar2 kat skrin. letih aarrr... bila 2 kali mr adi tanya kat aku.. benches yang thales request.. sebab dia pun macam tak percaya.. kalo dia tak caye.. aku lagi la... biar betul.. nak wat apa test bench banyak2.. maybe diorang nak supply satu europe kot.. tah aarr.. rj45 cat6 jerr nak 60400pcs.. hambik kau.. banyak gilos.. tu tak di campur yang len2 lagi..

pastu.. kerol dengan senyum sengih datang kat tempat aku cakap cam ni, 'ina, new project for us, cable for Zimbabwe, pls help me to source & assemble the cables' aku just tanya balik kat kerol cam ni, 'zimbabwe yang sebelah Saudi Arabia ke?' hahhaha dia pun bantai gelak.. sebab dia yang memulakan this statement. dulu.. part kerol hanya wat r&d, bila nak wat mass production kena la sourcing lain.. kalo tak mana bleh make profit maaaaa...

penat aarrr.. dah la tak cukup tido lately.. pesal tah.. maybe fikiran kacau.. tah apa2 yang aku pikir.. entah la.. masalahnya kalo tak pikir pun tak dapat tido gak.. apa lagi kalo dok pk. ok la.. layannn jerr la...

ni my dinner tonight
kekdahnya.. err sendiri mau ingat la... menu paling senang lagi malas.. sebabnya hujan2 cam ni memang rasa lapo. ni jerr yang sempat aku pikir untuk my dinner.. tak sempat tadi nak pikir yang lain dah sebab kat opis tadi bz..

Sendu Di HatiMu Rindu Di JiwaKu - Arrow

Takdir yang menentukan

Pertemuan yang tak disangka

Takdir jua yang menentukan perpisahan

Di talian cinta ini

Terjalin ikatan mesra

Walau hanya seketika

Bagiku sungguh bermakna

Masih terkenang lagi

Kepadamu insan misteri

Yang sudi bertamu di hati

Tersentuh hatiku ini

Rasa ingin bersamamu

Menyapu si airmata

Menghilangkan rasa sendu di hati

Setiap malam

Kutunggu panggilanmu

Resah hatiku menanti

Walaupun sehari takku dengar suaramu

Hati rindu...

Kuterasa dunia ini bagai terhenti

Aku tahu kau rindukan aku

Belaian kasih mesra untukmu

Tak sempat lagi kita bersua bermesra

Engkau telah pergi jauh

Terlerai genggaman mawar dari tanganku

Masih terkenang lagi

Kepadamu insan misteri

Yang sudi bertamu di hati

Tersentuh hati kuini

Rasa ingin bersamamu

Menyapu si airmata

Menghilangkan rasa sendu dihati








....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment