07 November 2010

Dua Jiwa satu hati

hari ni mmg tak de plan nak gie soping.. cuma nak gie beli ikan & beras jer... then nak beli tali tape. that all..

masa kat giant tu.. tetiba ada orang bagi salam.. rupanya jas.. hehhe dia cakap.. ina ni.. menonong jerr... tak tengok kiri kanan... hehhehe apa tak nya dalam kepala aku hanya ada beras jer.. so, aku cari mende yang aku nak jerr la...

masa cari tali tape tu.. ter...... borong macam2.. mak siap tegur lagi.. tak cukup2 ke barang yang nak di beli.. hehee.. ada jerr mende2 yang nak di cari.. ingat tali tape jer..

bila gie bagus.. memang la sangat bagus.. banyak bekalan2 tepung yang dah abis.. maka.. sempat la top up. achik plak cari bekas2 kuih dia le... tah apa2 lagi yang dia beli..

balik umah dah lapo. sangat2 lapo.. ni jerr la yang sempat di masak.. sebab lapo
goreng kangkung jerr

sambal udang..

yang tak sempat di ambil gambo ialah ikan goreng. ikan masin serta ulam2. maklum la sumer dah lapo.. hihihihi

lepas makan.. membute.. tapi aku menjahit.. banyak aarr project2 aku.. aku plak paksa achik potong kain angah & mak. nanti aku jahit.. mujur achik baik ati.. hehheh gud gud. mudah sikit keje aku jadinya.. tapi bila suruh potong yang aku nyer... dia tanak.. kalo tidak kan dah selamat.. sebabnya kain ni.. licin dan lembek.. menyakitkan ati nak potong.. huuhuh... dah nak raya.. tapi aku tak de baju raya lagi.. huhuhu kesian...

aku gie antar mak kat jalan duta on pukul 5pm. bas mak 5.30pm & achik nak balik ipoh, bas dia 6.30pm. punya la ramai.. orang kat sana.. balik dari tu.. aku sambung wat keje2 aku ni.. bersepah2 bilik aku.. bukan sepah apanya.. reben2 yang di potong halus tu.. nak kena vacum.. rasanya baru jerr lepas vacum..

tah ce mana le.. aku boleh terlibat

Dua Jiwa satu hati - Legacy

Sukarnya ku nyatakan
Perasaan padamu
Yang semakin menebal
Bersemi di kalbuku

Sungguhpun demikian
Terpaksa ku terima
Hakikat yang sebenarnya
Diri ini sebenarnya dicintai

Beratnya hati ini untuk melepaskanmu
Sudah pasti kau luka
Dan andai ku pilihmu jadi kekasihku
Bagaimana dengan dia yang terdahulu menyintaiku


Kiniku bersendiri
Dari menyinta keduanya
Tak mungkinkan terjadi
Dua jiwa satu hati



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment