12 February 2011

putus yang bisa disambung

sejuk giler pagi ni.. memang best mengeram atas katil. tapi pagi ni, aku ngan kak norma gie berenang kat bkt antarabangsa. sejuk weeii... lama giler tak gie berenang.. berkubang la dalam pool lebih 1 jam. habis kecut segala..

lapo weeii sangat2 macam orang kebuluran jerrr lepas dah siap2 sumer.. singgah pasar tani beli sayo dan ikan. beli la makanan sekali untuk bfast. punya la frust bila makanan yang di beli tak sedap.. huhuhuhu... menci betul... terbayang2 char kuew teaw makan petang semalam ngan enche affa kat taman bunga raya... ppeerrhh marbeles..jangan tak tahu.. yang enche affa dok mengidam mende alah ni dah lama... baru semalam dapat..

letih tahap dewa dewi... landing punya landing maka lelaplah mata.. yang tak bestnya mimpi mengarut.. aarrgghh.. tah apa2.. tido lagi siang2 buta.. tengah2 rembang lena bagai diulit intan.. hambik kauu.. kan dah mimpi.

semalam aku layan 2 citer.. sampai terlena. citer last year. tapi aku jerr baru nengok..weeii banyak gak buah jambu kat depan umah... dah beso2 dah. nanti bila dah masak.. best aarr cicah ngan kicap.ni, nama dia lunch + dinner.
gulai masam ikan kembong

kangkung goreng belacan

sebabnya pukul 5pm baru terhegeh2 nak masak. tu arrr pakat2 lena lagi.. aku bangun pukul 1.45pm tadi lagi.. tapi banyak aktiviti yang aku wat. siap gie paso keramat lagi... huhuhu gelang kaki putus.. mujur jumpe. putus sebab tersangkut kat besi2 kat pool. alhamdulillah jumpe semula di dasar kolam. emas mahal sekarang ni.. tadi masa hantar gie repair.. harga emas dah jatuh sket.. 1g = RM151.


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment