09 June 2011

senarai pendek

hari ni, aku sengaja melewatkan diri.. memang tak berbaloi langsung.. tah apa2 tah.. moral of the story, jangan malas2 lagi.. pagi ni.. memang berchenta jerrr.. nak menyiapkan diri untuk gie keje.. penyakit malas telah tiba...

petang ni, aku bawak armand gie klinik.. mula2 elok jerr cam nihpas tu cam nih
lama2 jadi cam nih
kesian enche affa, dah 3 hari aku tak masak nasi untuk dia.. kesian dia.. dah le tak berapa sihat. so, malam ni, aku masak le nasi.. berlaukkan siakap steam

di ikuti dengan sup sayur jerrmasa nak steam siakap tadi, aku campakkan
bendi 3 ketul.. ni le our dinner malam ni..

enche affa demam selsema plak malam ni. armand tido sejak petang tadi. may be dia letih kot. hari ni.. aku bawak dia jenjalan. di samping tu badan dia tak berapa nak sihat. kalo sihat, jangan harap la nak dok tergolek cam tu.

achik kat langkawi lagi.. jelesnyaaaaaaaaa.. tadi dia tanya aku, nak kirim apa.. maka.. aku pun.. apa lagi.. pantasss wat senarai pendek.. kalo wat senarai panjang.. mana ada bajet maa... sape nak sponser.. dah lama menjadi idaman hati.. baru kini dapat di miliki.. walaupun belum sampai ke umah ni, tapi at least achik dah beli.. lalalala.. murah plak tu.. dari yang di jual di jj..

sat g... kalo mak nengok achik balik dari langkawi, haruslah.. dia nak gie sama.. dah le dia memang dok ajak jerrr gie langkawi tu.. hari tu, mak bajet nak pi langkawi bulan 8. errr,,, tak kan pi sana bulan posa.. err.. tapi kalo pi bulan posa.. kena bajet date len yang enche affa free. tapi kalo nak gie kali ni.. kena gie reramai.. cam rombongan che kiah.. sebab ramai nak ngekor..


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment