11 June 2008

citer ari ni....


today quite bz.... banyak keje yang perlu di selesaikan.... tapi jiwa tak tenteram.. kenapa errkk.. banyak sangat pk la ni.. macam2 yang di pk.. semuanya pasal kehidupan.. kehidupan seorang insan di muka bumi ini... banya pancaroba yang perlu di lalui.. semuanya menguji ketabahan keimanan seseorang... tapi tak akan sesekali aku menyerah kalah..

kadang2 rasa kuat nak hadapinya.. tapi kadang2 rasa telah tertewas...

hari ni, ada seseorang yang mengingatku kepada arwah ayah.. sedih tak terkira.. rindunya.. Al-fatihah. segala kenangan bersama ayah seolah2 baru jer laku.. teringat lagi masa darjah 1 ayah dengan bangganya menghantar aku kesekolah... pagi n petang.. rindunya... tapi Allah lebih menyayangi ayah... ayah seorang yang penyayang.. sabar.. jarang dia nak marah2...

Ya Allah tempatkan ayah di kalangan orang2 yang beriman dan beramal soleh...

dah 2 hari tak dengar suara doktor.. semalam doktor sakit. hari ni, langsung tak dapat call doktor.. aarrgghh risau arrr. rindu ke? eehh mana ada rindu.. just teringat jerr.. tadi wan pun mengusik aku.. boring sebab doktor tak call. hehehe tu bukan sebab utama. tu sebab sampingan jerr.. sebab utamanya hehehe ada la... mana leh share kat sini.. nanti aarrr bg tahu.. lum ready lagi nak citer.. hahahha poyo jerrr... hopefully doktor sihat..

wan n doktor the different person but they are really nice. i just like it. they make my life wonderful.. kelakar ngan gelagat dua orang ni... my new fren. hehehheh tapi tatau aarrr... let imagine kalo kehilangan dua orang ni.. sure lonely giler hidup.. hehehehe.. meriah habis.. at least dapat gak menyakat diaorang... tapi tah aarrr tapi kalo bleh tak mo kehilangan diaorang... dua karekter yang berbeza.. tapi aku suke.. tapi tatau nak cakap ce mana... keduanya aku bleh join kepala.. hahhahahah. kekadang cam bengong2 skit.. tapi yang bestnya dengan dia orang, aku bleh citer apa saja tentang apa jerr topik2 yang di rasakan nak share... hehhehehe.. sebab dia orang pun lebih kurang sekepala jerr ngan aku... hahahhha

tapi rasa tak adil buat doktor plak... sebab dia tatau kewujudan wan, sedangan wan tahu kewujudan doktor. ce mana nak bagi tahu doktor tentang wan.. tapi kedua2 ni kena tahu akan kewujudan masing2 hahahhahaa poyo jer aku ni... kelakar la pulak... hehehe tak per aarr sampai masanya dia orang akan tahu menahu gak... kalo wan kawan aku, doktor pun kena jadi kawan wan gak.. baru best.. tapi nak ke diaorang... hahahhah ni yang aku tatau.. hehehheeh.. poyo betul aku malam ni.. may be penat main badminton tadi

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment