07 June 2008

dah lama rasanya tak dapat jengok blog ni.. bukan tak rindu tapi kesempatan tak ada... bila kesempatan ada, line pulak tak derr hehehh guna wifi free cam ni la jadinya..

aarrggghhh boring tahap dewa tak tahu nak wat mende.. kalo ada mende yang nak di wat pun rasa malas n tak ada hati nak wat...

aarrggghh kenapa ni. aku rasa lonely sangat2.. ari ni ada kelas plak tu.. at least tak de la terbuang masa sangat..

aku rindu... rindu oada dia.. pelik kenapa aku masih rindu. aku yang pergi dari dia. bukan dia yang pergi dari aku, tapi aku yang pergi dari dia.. aku pergi dari dia sebab dia tak perlukan aku..

tah la.. aku tak ske hidup cam ni... cam tak ada arah n tujuan but sometimes quite blurrr.. aku tak tau apa yang aku nak.. n kadang2 aku tahu apa yang aku nak...
aaarrggghhh

No comments:

Post a Comment