15 June 2008

ku sedari

ku sedari
kini akan hakikat sebuah kehidupan...

ku sedari kini..

betapa kerdilnya aku disisimu Ya Allah...

Ya Allah

ampunkanlah segala dosa2 ku..

Ya Allah.. tabahkanlah hati hambaMu ini..

maafkan lah aku YA Allah....

Ya Allah, betapa besarnya hikmah yang telah

Engkau berikan pada ku Ya Allah

Alhamdulillah syukur pada Allah

Aku sedar ya Allah...

Ya Allah.....

telah lama kasihnya pergi dari diriku...

sudah tak bermakna lagi aku di hatinya...

cuma aku sahaja yang menyayangi dirinya sepenuh hati...

betapa aku... rasa kecewa teramat sangat..

Kasihku Abadi

by Inteam04

Kamar hatiku, sekian lama

Suram dan sepi, kekosongan

Aku mencari insan sejati

Untuk menemani hidupku

Adam dan Hawa diciptakanNya

Disemai rasa kasih sayang

Agar bersemi ketenangan

Dan kedamaian di hati

Ku harap hanya keikhlasan

Dan ku rindukan keramahan

Aku inginkan kemesraan

Berkekalan berpanjangan

Mengasihimu, dikasihi

Menyayangimu, disayangi

Merindui dan dirindui

Saling mengerti di hati

Biar hilang kabus di wajahku

Biar tenang resah di dadaku

Terimalah serta kabulkan harapan ini

Oh Tuhan

Ku melafazkan kata penuh makna

Bersaksi Tuhan yang Maha Pemurah

Hidup mati jodoh pertemuan

Ditentu Allah yang Esa

Perkenankan hasrat di hatiku

Moga impian kan dirahmati

Dipertemukan serikandi

Susah dan senang sama harungi

Demi cinta yang hakiki

Oh...



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment