28 June 2008

plan yang tak kesampaian

Salam..

hari ni semua plan yang aku rancang, hanya 10% jer dapat dilaksanakan... pagi-pagi lagi aku dah ada kat library tapi kepala aku pening tahap dewa sampai tak leh nak handle.. nak study pun tak masuk apa.. kul 11 aku turun dari library.. g antar barang kat umah baru skit dan terus jer kak aya datang, aku pun g tesco, makan tengahari, makan pizza jerr.. n g gombak.. sakit kepala still tak hilang.. ikut kak aya g servis kete.. tapi aku yang g tido dalam kete.. ada la setengah jam kot.. panas ke apa ker... semua tu aku tak kira... siap mimpi2 lagi.. hahahhahaa... aku sedar kebelakangan ni aku rasa letih sangat2. tak cukup tido n tak cukup rest. next week final exam.. tah la aku tak prepare apa pun.. satu subjek pun tak leh nak study.. bukannya tak mahu study.. tapi kepala aku sentiasa sakit.. rasa ringan sikit kepala.. bila bangun tido.

kebelakangan ni kepala aku selalu sakit.. selalu sangat selsema.. ubat plak dah jadi cam teman setia plak.. dah la ubat2 tu tak bagus.. drug banyak.. balik tu dalam kul 4, terus g lepak kat umah k aya.. pastu g pasar malam.. teringin nak makan laksa.. so dapat aarrr ari ni... hehehe.. demam2 ni teringin plak..

tak sabar rasanya aku nak pindah umah.. cukup bulan ni aku tinggal kat umah baru... depan opis jerr.. umah tu lebih selesa dari umah aku ni.. nanti aku g keje jalan kaki jerr... n aku harap, aku boleh struggle untuk 4 hari sebelum final exam.. hope aku dapat flying colors result aku..

tak sabar rasanya nak habiskan course aku... yeyeyyeye



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment