30 October 2008

cerita dini hari

time aku tulis ni dah dekat pukul 4.30am pun.. mata cerah lagi.. tapi badan dah penat. masa pukul 8 lebih tadi, cadangnya nak gi main badminton.. tapi bile lepak jerr kat atas katil, terus jerr lelap. kul 11 lebih baru bangun semula. pastu bermalas2 sampai la kul 12.. then baru la buat keje sekolah..

hari ni KK tegur aku naper aku bz sangat.. memang banyak pun nak kena wat.. sangat2. tah la.. tetiba jerr terbeban kat kepala aku sensorang. cam tak de engineer lain plak. padahal termasuk aku ada 3 orng engineer. tah la..banyak yang aku nak jaga. perkara yang sepatutnya lagi.. dan macam2 tah apa2.. tak pe la.. as long as aku ikhlas nak wat sesemua tu.. its ok la.. tapi kekadang rasa tak puas ati.. tu kira ikhlas terbatal ker? hehheh tah aku pun tak tau. tapi semuanya memenatkan..

Next week kalo kena gie Penang teruk la aku.. dah la nak exam lagi... tah la.. kalo bleh di adjust, ok la jugak.. tengok la dulu ce mana..

mata pun dah ngantok ni.. len kali sambung... daaa

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment