12 April 2009

penat & letih

minggu ni full sangat2 dengan aktiviti.. hari ni ada 2 test. pagi subjek PPC dan ptng plak aircond. alhamdulillah hope aku dapat full marks. heheh berangan.. tapi aku dah buat yang terbaik untuk 2 paper ni. sampai sepanjang minggu tak cukup tido. dan malam tadi rido hanya 3 jam sahaja. aku harap agar semuanya berbaloi.

malam ni nak basuh semua baju2 dan nak kemas umah. then project paling besar nak burn movie2 ke dalam cd. nak kosongkan hard disk.... hope stock dvdr aku cukup aarr.. tadi azizah ajak pi PC fair.. huhu tak larat dah nak pi.. nak drive balik umah pun blink2 kepala. penat dan tak larat...

malam ni nak rest jerr then esok nak keje... pulak.. nak mulakan hari dengan penuh ceria. insya Allah. jangan la ada yang nak spoil.. hehhehe

petang ni ujan jerr..ogie pulak sakit kaki. esok aku nak pi hantar dia kat ampang puteri. nak x-ray kaki dia.. injured main futsal..

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment