04 May 2009

aku yang blurr

pelik aarrr pesal aku hari ni.. tak tahu apa benda.. adakah pasal aku cuti lama sangat atau hari ni tak berapa bz. aku betul2 tak ada semangat langsung. nak kata happy pun tak, nak kata tak happy pun tak. nak kata ada problem.. tak ada pun.. tapi aku rasa blur.. sangat2.. mata pulak mengantuk. semalam tak boleh tido. lepas pukul 3 lebih baru terlelap. then bangun pukul 6am. eerrmmm memang ngantok sangat2. malam ni kena study. sabtu ni ada lagi 1 paper. last paper untuk semester ni..

kat opis ni.. apa errkk aku buat. errmm macam2 aku dah buat dan aku dah tulis serta aku dah jawab. tapi still rasa boring.


aku tanya pada diriku sendiri.. kenapa nih. errmm jawabnya entah.. tak ada apa pun yang aku fikirkan yang mampu memberatkan kepala otak aku dengan urusan2 duniawi ni. tak ada... tapi kenapa aku blurrr.. may be sebab aku letih kot... semalam tak cukup tido.. biasa la.. macam le selama ni tak pernah tak cukup tido.. eerrmmm entah lah.. kenapa aku nih... kenapa? kenapa? rasa pening2 lalat pulak.. adoooiii aaaii ce mana ni... aku fikir apa nih sebenarnya....


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment