30 May 2009

tak laratnya...

hari memang sangat2 meletihkan.. awal2 pagi aku dah pi umah pak ngah. mak, opah, mak wah semua ada kat kl.hari ni dia orang pi muar. man bertunang. aku tak pi. hari ni ada kelas sosiologi. aku pi umah pak ngah pukul 8. pukul 9 aku balik mantin. hari ni ada oirang nak tengok umah mantin. hope dia setuju la nak beli. Ya Allah bukakanlah pintu hati diaorang untuk beli umah aku, dalam pukul 11.30am aku balik kl. aku ada kelas pukul 2pm. balik tu jalan punya la jammed. tah apa2 dah cuti sekolah pun jammed lagi.

kesihatan aku dah tak berapa baik. mujur kat kelas tu lecturer sporting. enjoy jerr... lecturer aku cakap, hidup ni kena relex, tapi serius. eerrmm macam mana tu?,,, kelas habis dalam pukul 7pm. aku balik umah, mandi& solat. then pi umah pak ngah semula kat jalan kuchai lama. umah dia kat kuchai entrepreneurs park. kesihatan aku makin teruk. tapi ingatkan mak aku.. dan sedara ada.. tu yang pi tu.. walau kepala berdenyut2... balik umah dah 11pm. tak larat dah nak buat apa. sakit kepala..

lamanya aku tak demam. ni tanda2 nak demam la nih jangan sampai kena masuk hospital lagi sudah.. tapi seriusly aku memang tak sihat...

hari ni aku teringat kat dia.... tak pe la dia pun tak ingat kat aku... goood nite..

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment