31 August 2009

happy independent day

hari ni aku selsema.. sebab sejuk.. coz today pagi2 dah ujan.. so, aku memerap dalam umah jerr. aku wat aperr jerr.. update blog..then baca novel.. then masak untuk berbuke. petang tadi kak norma kuar.. then tinggal aku sensorang jerr kat umah.. tu yang baca novel jerr.. ni le menu berbuke tadi.. buah betik, cucur udang, ikan goreng, terubuk masak asam pedas (ni yang semalam nyer), sayur tauge then terubuk bako & air asam



then lepas berbuke pi masjid.. then teman kak norma pi Habib Jewel kat ampang.. ramai giler orang.. beli barang kemas macam ikan kat pasar jerr
ni antara koleksi.. habib jewel yang less 70%. kalo aku kayo, aku dah borong dah ni.. huhuhu

happy independent day to malaysian

....from kekwa22 with love....

1 comment:

  1. Salam...kekwa suke bc novel ek!dah baca novel 'Andai i2 Takdirnya' karya siti rosmizah...novel paling best abad ini...try la baca...gerenti bengkak mata menangis...hu...hu..-adam-

    ReplyDelete