13 August 2009

kenapa aku tulis blog


kenapa aku tulis blog? kerana;
1. aku nak ada blog sendiri..cam orang lain


2. aku nak abadikan apa yang aku lalui dengan cara yang lebih menarik di zaman IT nih. kalau tulis kat diary tu cam kuno n tak boleh letak pics, lagu n sebagainya


3. mengasah bakat menulis.. dan tahap menulis..


4. mendidik aku supaya rajin membaca.. sebab bila dah ada blog ni, aku suke baca blog2 orang lain..


5. mengisi masa lapang aku dengan menulis
errmm apa lagi eerrkk yang menyebabkan aku nak ada blog.. errmm pastinya setahun yang lalu, aku sangat2 bosan n tak ada apa2 aktiviti, then seseorang memperkenalkan blog padaku.

so, sejak itulah aku mula mengisi masa lapang dengan menulis blog dan tengok blog orang.. hehhehe

hinggalah hari ni kalau sehari aku tak jengok aku nyer blog, errmm tak sah jadinya.. walaupun aku tak tulis apa... kalau tak buke tu macam ada something yang tak cukup lengkap dalam hidup aku..


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment