13 September 2009

baby sitter

hari ni aku seharian kat umah jadi baby sitter.. hehehe.. jaga anak fiza le.. then fiza plak gie kelas.. errmm baik tak aku.. hehehe susah oo nak cari kawan sebaik aku nih..poyo kan aku nih.. hehehhe ok eerrr... nama dia diya aisyah. 5 bulan baru nih...


sebelah pagi tu kak aya datang, dia nak belajar jahit langsir.. so, aku pun perturunkan ilmu yang aku ada ni dalam bab2 ni pada kak aya.. just share apa yang aku tahu...

hari ni ogie balik melaka, kak norma berbuke ngan kawan dia.. so, aku kat umah dengan fiza & diya jerr berbuke.. eehh diya mana puasa.. hehehe sambil jaga diya aku hanya sempat masak ni jerr...


then pukul 6pm, fiza gie beli kfc sebabnya dia mmg dah mengidam nak makan kfc.. so sementara nak tunggu berbuke tu.. kami lepak aarr bertiga..



....from kekwa22 with love....

1 comment:

  1. alaaa... comel nyerr..
    haaa.. gud...
    blajo jg baby.. sok lusa sonang..!!

    menu no.2 pabret pokcik..!!

    ReplyDelete