06 September 2009

jalan2 di kuala lumpur..

hari ni, macam tempat aku pergi.. mulanya gie jalan TAR teman my sister shopping. punya la ramai orang.. pulak tu nak gie pilih kain pasang.. aku cukup tak berkenan dengan corak or trend zamansekarang nih. serabut macam apa lagi... nak pilih sepasang pun susah.. semuanya not my taste. so, mahu tak mahu jerr la.. aku pun tak tau tema apa tahun nih... serabut jerr corak dia..

balik tu aku pi jj wangsa maju. pi cari baju untuk for my brother. dapat le 2 helai.. errmm jadi aarrr... errmm aku sempat beli sebuah novel. dah lama aku cari novel ni.. baru hari ni berjumpe...then petang tu my fren ajak berbuke sesama dekat klcc. so, aku pun join le.. ni kiranya 1st time aku berbuke puasa luar rumah. ramai gak orang berbuke..masa aku jenjalan kat ground floor, aku tgokla tema hari raya kat klcc.. errmm cam ni jerr.. yang sempat aku rakamkan.. may be lom siap lagi kot.. tema kartun lat.then aku melepak kat my fren nyer booth.. NSTP lerr apa lagi... diorang wat exibition sempena hari kemerdekaan.

ni le tajuk diorang nyer exibition..

ni antara koleksi2 yang di pamerkan...




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment