07 October 2009

IOP Aidilfitri

Hari ni pun bz jugak.. tapi ok la.. tak de la cam semalam... lagi pun petang ni ada jamuan sempenan aidilfitri untuk IOP. wah meriah betul.. banyak giler makanan.ha... banyak tak makanan? sampai tak muat meja. tak tahu mana satu.. nak pilih
nampak tak kek chocolate tu.. errmmm tu le cake yang aku bawak untuk gathering ni...
ni antara makanan2 yang terhidang
dalam banyak2 makanan ni.. aku cuma makan 5 cucuk sate, salad, popia basah separuh, ayam kuzi 2 ketul dan 5 potong buah tembikai. tu jerr yang masuk perut aku... tah .. aku rasa cam pelik jerr makan waktu siang ni.. mana tak nya... sejak masuk opis hari tu.. baru hari ni aku tak puasa.. tu yang rasa gayat tuu...

malam ni nak pi main badminton.... ni aarrr court yang kitaorang berentapNi semua officemate aku nih...
errmmm letihnya badan... mata plak dah tak boleh celik... gudnite

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment