17 October 2009

weekend yang damai..

lama giler aku tak bercerita.. baru petang ni berkesempatan..

pagi tadi lepas subuh, aku tido semula.. heheh baik tak aku nyer perangai... errmm apa lagi nak buat pabi2 kalo sejuk2 tu... then pukul 7.30am aku dah bangun.. ermmm tak de la lewat sangat kan...

dalam sejuk2 tu.. tarik selimut memang best.. sambil berselimut aku layan citer merlin episode 8. aku memang suke citer2 dongeng macam ni... sebabnya tengok citer tak payah nak memberatkan kepala apa akan jadi.. just layan jerr.. skrang ni ssn 2 baru sampai episode 4. tak perr.. habiskan ssn1 ni dulu.. then sambung dengan legend of the seeker.. kemudian sambung la merlin semula.. frust giler sebab tak de ssn 4 untuk kyle xy. menci betul..

aku sensorang jerr kat umah skarang ni.. ogie pi kenduri umah mak su dia.. kak norma pi open house kat sunway.. tunggal aku jer.. lone ranjer kat umah.. tapi tak bermakna aku tak pi mana2.. tadi aku ngan ita pi beraya means pi umah ayu open house kat sepang.. jauh tu.. mujur jalan tak jammed sangat. walau pun hujan.. dalam 1 kilometer tu.. accident sampai 3 tempat.. semuanya langgar belakang..
malam ni manu untuk aku senang jer... cheezy alfero.. ni ha rupa dia..kadang2 aku tak paham pesal aku suke sangat makanan western.. nih..may be sebab tak pedas kot.. tapi aku memang suke cheese. keduanya sebab senang giler nak masak dia.. tak payah bersusah payah menyediakan bahan2nya.. pendek kata.. kacang giler nak masak western nih...

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment