18 November 2009

mood : bosan

tah pesal apa tah hari ni aku bosan. pagi2 lagi dah bosan.. tak de mood langsung nak gie keje...ni sure sebab semalam aku tido lewat. dekat pukul 2am baru aku tido. errmm aku buat apa? aku membaca novel. hihihihihi.. bangun pagi tadi pkul 6.30am. lepas solat subuh.. mata tak leh lelap dah.. hehehe baik tak aku tak tido lepas subuh.. hehehehe..

pukul 8am baru aku terhegeh2 iron baju.. tu belum mandi lagi.. hehehehe. opis hour aku pukul 8.30am. aku kuar umah 8.30am.. hehehehe poyo tak aku... terhegeh-hegeh jalan kaki.. hehehe pukul 8.35am aku dah ada kat meja aku. hebat tak aku? meja kat mana? weeii meja kat office lah... tak de la lewat sangat kan? just 5 minit too late. not 25 minutes.. hehehehe. errmm rasa2 aku kena panggil ngan HR tak?. confirm tak.. lalallalalala.. ala ilek aarrr

aku memang tak paham la sorang minah ni.. selalu tak puas hati dengan aku. aku pun tak tau sebab apa.. apa la yang lebihnya aku dari dia... apa yang aku ada? i have nothing compare than her. apa yang nak jelesnya kat aku nih.. aku pun tak paham... semua mende dia tak puas hati dengan aku.. tolong la... tak yah le nak jeles2 you have everything but i have nothing. so, stop for being jelousy. tak de maknanya.. ni kalo fiza tau nih.. dia sure bengang gak nih. minah ni, paling aku tak suke, kalo ada kepentingan baru la nak cari aku.. kalo tak hampehh... tau tak maksud hampeh nih... maksudnya..kalo tak de apa2 jangan harap la nak cari aku.

tengah2 bosan aku dengar plak lagu ni.. poyo2 jerr lagu.. tajuk dia kantoi. lirik dia cam nih

Kantoi -- Zee Avi (Kokokaina)

Semalam I call you, you tak answer
You kata you keluar pergi dinner
You kata you keluar dengan kawan you
but when I called Tommy he said it wasn’t true

So I drove my car pergi Damansara
Tommy kata maybe you tengok bola
Tapi bila I sampai… you, you tak ada
Lagi la I jadi gila

So I called and called sampai you answer
You kata sorry sayang tadi tak dengar
My phone was on silent, I was at the gym
Tapi latar belakang suara perempuan lain

Sudahlah sayang, I don’t believe you
I’ve always known that your words were never true
Why am I with you?
I pun tak tahu
No wonder la my friends pun tak suka you

So I guess that’s the end of our story
Akhir kata she accepted his apology
Tapi last-last kita dapat tahu she was cheating too
With her ex boyfriend’s best friend, Tommy…

kalo aku dapat dia nyer MP3, nanti aku post kat sini..

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment