18 December 2009

Salam 1 Muharram

1 muharram... rasanya saat2 dah lama giler.. berbelas tahun telah berlalu.. tapi setiap kali 1 Muharram menjelma, kenangan tu pun menjelma... biarlah.. kenangan itu datang. tak rugi apa-apa pun.

hari ni cuti.. ermm bestnya..pagi2 lagi aku dah bangun. lepas subuh jerr aku tak leh sambung tido lagi. tak elok pun tido lepas subuh.. kekadang tido gak.. walaupun dah tahu.... errmmm tak wat apa pun.. pagi ni tak sejuk sangat. hari ni kedai dobi buka awal. pukul 9 dah siap semuanya.. lepas tu aku pi giant beli barang2 keperluan. stock dah habis.. tu yang kena pi cari gak tu...

balik tu.. terus jerr masak sebab pagi tadi tak breakfast apa pun. sampai umah dalam pukul 11.25am, mana tak laponya.. then terus jerr masuk dapo. hasilnya dalam pukul 12.45pm semua ni dah terhidang.. sedia untuk di santap.
rezeki for lunch today, kari daging, masak lemak udang, ikan sepat masin, buncis campur carrot serta baby carrot. lama giler tak jumpe baby carrot nih.. hari ni plak banyak.. so, apa lagi.. angkat la...

lepas makan tu.. mata pun dah tak leh angkat.. hehehe biasa la... perut dah kenyang.. kepala aku punya la berdenyut2. ni sebab malam tadi tak boleh tido. tah apa2 tah aku pk. macam2. sampai pukul 4am aku masih terkebil2 lagi... pukul 6.30am dah bangun. tu yang kepala sakit. pesal tah tak leh tido..

Ni, dinner aku malam nih, tak heavy sangat... yang sedang2 jer...
esok nak gie pahang... errmm bestnya..... lalalalalala.

sebenarnya............errmm....



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment