16 December 2009

today yang meletihkan

memang aku bz sangat2 kat opis.. ke hulu kehilir. macam- macam hal nak kena settle. hari ni aku & the team kira semula & update kanban board. sebab macam dah tak betul jerr... banyak gak nak wat...

then hari ni aku wat keje gila.. hehehehe. pagi tadi khairi minta aku part number supplier utk barrel nyer needle. sebab dah habis. lagi pun ayu kan cuti lama may be dia lom sempat order. so, production dah tak de stock langsung, kaler hitam & biru. eerrm aku pun call Wyman tanya dia ada stock tak. then dia cakap ada, so, aku suruh dia hantar sebelah petang , 200pcs each. Wyman cakap ok jerr petang dia hantar. then aku raise 1 PR untuk 1 screw driver RM1.4k. sebiji jerr. then my bos sign. aku suruh Wyman hantar petang jugak. Wyman pun ok jerr. sebab kebetulan dia ada stock.

petang tu dalam pukul 5, Wyman datang bawa needle, yang PR pun tak wat lagi, PO entah bila nak keluar.. sbb PR tak kuar.. hehehehe yang screw driver plak baru jerr sign PR. panas2 lagi. tapi barang dah sampai.. Hanum cakap.. cayalah supplier aku. susah maa nak dapat supplier cam tu. dah la siap hantar kat opis lagi.. hehehe.. Amin.. Tuhan permudahkan urusan. ok la.. at least diorang trust aku. hehheh... Paling penting keje2 anak2 buah aku berjalan lancar....

Happy giler linda dapat screw driver baru.. bukan apa.. dia selalu pinjam yang kak siti nyer screw driver bila nak wat watertighness. kak siti plak nak closed radio. so, sekarang ni.. tak de la diaorang nak berebut lagi.. hehehe...

Masa bagi temperory DN kat Mazlee dia pun pening.. mana pernah dapat barang dulu.. tak de PO. tu yang canggih tu.. kadang2 barang lain PO dah kuar dekat sebulan or dua bulan.. tapi barang tak sampai lagi.. memang aarr dah leedtime dia cenggitu.. hehhehe.. sajerr jerr...

tengah hari aku makan Mc D dengan fendi. fariza n ita gie traning. so, fendi aarr teman aku lunch.

hari ni apa yang aku target pagi tadi mencapai matlamat. cuma untuk proposal new cable, aku tak sempat... petang tu dalam pukul 5.45pm hanum ada bagi tahu aku LN ada create warehouse baru, dia nak explain kat aku, tapi aku cakap ngan hanum, tolong arr simpan untuk esok. kepala aku dah tepu. kalo dia cakap pun.. ermm wat penat jerr sebab masuk telinga kanan, kuar telinga kiri nyer.. aku letih sangat2. ni keadaan meja aku today.. pada pukul 6.35pm. bersepah gilerr. 1st time dalam sejarah macam kapal karam.aku tau aku letih giler hari ni.. tapi aku sengaja melanyak kan badan seletih letihnya supaya aku dapat tido lena. dalam kepala aku ni.. banyak sangat2 yang aku fikir. macam2. serabut siiooot... so, aku gie main badminton malam nih.. then tengok aarr apa dah jadi dgn racket nih
biar aarr apa nak jadi..

kenapa dgn aku nih.. dah tak betul kot. entah lah. condition dia ok walaupun tak ok.. tapi condition aku walau ok tapi aku mencipta tak ok. so, ce mana tu? anybody can explain? aargghhh macam2 aarr.. yang aku tahu.... king, i miss u.

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment