14 January 2010

hari ni, hepi kuasa dua

pagi ni kena gie kde nih.. ada communication meeting... malas nyerr nak gie sana

aarrgghh tactile membrane & keypad masih lagi bermasalah. menci betul.. bila la nak settle ni.. bukan semua reject tapi kadar reject tu kerap berlaku.. then bila tuko2.. take time maaa..

hari ni ada communication meeting kat kde. semua staf ste kena datang. lepas tu, terus jerr lunch kat sini.ni arr lunch aku hari ni. penat giler nak menghabiskan sepinggan nih. memang la lapo..sambil2 dok chatting via my henpon. hehehehe. wifi dia laju.. padahal kat meja aku tu.. huru hara, aku plak dengan dunia aku jer... hepinya aku today... lallalalabalik dari kde, dapat email dari achik cenggini...

salam.... org suka bunga yg last 2.....pink yg lembut.... wat cantik2 ye.... sponsor lbh sikit....
wat le lebih tau n saiz yg berbeza........

bakul buah 2 besar....
so wat bunga pun besar gak...

x t tenggelam....kikiki.....
2...baju tunang...huhuhuhu...

angah ofer nak beli cadar....

t cari kaler pink...jgan terang sangat n x nak yag over sgat...

simple n moden...hahahaha....

lg....sape yg nak sponsr lbh lagi ...di alu2kan....huhuhu....

TQ.
..

ermm bertuah betul. dah le nak kena sponser then banyak pulak songehnya.

akhirnya aku dapat juga mengakhiri bacaan buku ni

kesal

masa... menikam dan terus berlalu pergi...
Meninggal kan sisa... dan membuka seribu luka di hati...
Walau ku cuba... hindarkan sesal di dada...
Kesilapan lalu... menghantui diri ku...

Segala yang indah... sering menemani ruang sepi ku...
Senyum dan tawa mu... masih jelas terbayang di mata ku...
Kini semuanya... menjadi kenangan silam...
Sesal hati dirundung... kecewa...

Aku... tak pernah menduga...
Begini hebatnya... duka lara bila berakhirnya cinta...
Mengapa sukar untuk ku melupakan mu...
Namun mudahnya kau... membenci diri ini...

Apalah gunanya... ku terus mencari kesilapan diri...
Sedang kau tak pernah... ingin mengerti perasaan di hati...
Pernah kah kau rasa... hangatnya genangan...
Air mataku yang tak mungkin mengalir...

Wooohhh...

Sungguh aku tak... pernah mengerti...
Mengapa semua harus begini...
Seribu luka... kesal dihati...









....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment