07 January 2010

tah apa2 tah... borink

today sama jerr cam semalam.. ermm quite bz.. biasa la.. aku nih.. hari2 bz.. tak de nya hari yang aku kurang bz.. sama jerr.. hari ni, esok & lusa. ermm apa nak wat.. dah tanggungjawab. kena la tanggung.. esok2 kena jawab kan.. at least aku tau arr aku seorang yang bertanggungjawab.. eeccceeehh... tu dia... anak sape la tu...

arrgghh malas nak pk.. cam la aku nih terhegeh2.. errmm aku tak heran pun.. biar aaarr.. nak tengok sampai bila.. wait & see. ala.. last year pun cenggitu jugak kan..kan kan..??

target aku nak wat work centre dah selesai.. esok akan di letakkan di tempat yang seswai.. ermm tak lama lagi nak audit iso.. seram aarr.. takut dapat ncr.. bila aku suarakan kebimbangan aku pada my bos, dia cakap nak risau apa.. semua dah ok.. kita dah ready dah.. no problem.. pergghh begitu positive my bos..

malam ni.. aku kuar dgn ogie gie pasar malam.. tetiba dia nak makan laksa. then lepas maghrib berangkatlah kitaorang ke melawati. tak de la ramai sangat orang malam ni.. tapi tetap meriah. beli sayo sikit dan balik jerr. singgah jj kejap beli barang..

ni dinner aku malam nih. futuchini mushrom carbonara jerr.. errmm sedap... nyum nyum nyum... kak norma sampai tambah 2 kali...pesal ngantok plak nih.. padahal kul 10 pun belom lagi nih... errmm biasa aarr perut kenyang.. mula la nak jadi ulo sawe.. gudnite..

....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment