24 March 2010

its complicated

hari ni semua pics dari HRDC ita dah dapat. memang best aarr mengimbau kenangan masa kat awana. pulak tu boss tak de.. apa lagi sumer.. boleh tengok pics sambil komen2 lagi.

kelakarnya bila team cheer. hehhehe semangat habis. bila tengok balik dia nyer video memang best. masing2 bersemangat.

aku kuar ngan ita beli hamper2 untuk pemenang masa kat awana. my team jingga B juara. best. best.

tengah hari tadi king datang. dia cuba nak tahu sebab kenapa & mengapa dengan aku.. susah aarr.. tak tahu nak cakap ce mana.. tak tahu nak explain ce mana..
petang jerr dekat pukul 6, rasa lapo.. semalam pun cam tu.. masuk angin arr.. dah lama tak kena angin cam ni. sampai kak norma pun tegur. kalo dulu, memang la selalu berangin.

aku tunjuk kat kak norma pics yang aku amik petang tadi. kak norma cakap mata aku besar... statement ni.. sure ada orang tu.. tetiba jerr rasa mata dia kecik. hahhaha

before gie main badminton, ni my dinner. lama gak tak makan makaroni & cheese.
pi main badminton kejap jerr sebab badan rasa nak demam. demam malam ni memang arr.. malam tadi demam pukul 3 pagi. sejuk mengigil2. pastu berpeluh. pesal tah.. i dun have any idea.

pesal mata tak ngantok lagi ni.. segar bugar. lapo la pulak... ni yang malas kalo tido lambat ni.. sure.. lapo









....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment