14 March 2010

jalan jalan day

ni my breakfast today. selepas berenang. lapo. pulak tu, malam tadi tak makan apa pun sebab petang kul 4pm dah makan KFC so, malam dah kenyang dah.
balik jerr umah lebih kurang pukul 10am, aku buke kedai dobi. siap jerr aku terus ampai. then siap2 nak gie MATTA kat PWTC. jalan nyer la jammed. ramai giler orang. parking pun susah. masing2 nak gie MATTA.

aku nak gie kat sinitapi ramai remaja2 dan ibu bapa kat sini. jengah pun aku tak. at least.. gi la kan.. tadi tapi.. may be dah tak larat nak jalan. 4 hall tu dia nyer exibition.

masuk MATTA kena bayo maa RM3, pastu dapat ni..
Ni antara persembahan yang di persembahkan. best tu bunyi gendang.. gamat. macam nak kung fu jerr.antara booth2 yang ada kalo nak gi japan.kat booth ni, aku singgah sebab nak cari hotel sebabnya bulan 10 ni, aku akan gi kota kinabalu. lalalala... ainia sayo.. sape nak gi korea.. boleh daftar kat sini. kam sha mida.uits tak sangka plak pics my boyfren ada kat sini. hahhaha
Ni bukan seat dalam plane, tapi bas. apa tah nama bas ni.. dari singapore ke KL dan Penang. perghh best bas ni. kerusi dia memang selesa. boleh urut2 badan lagi. pulak tu siap ada power socket. makanan di sediakan 2 kali. siap boleh tengok movie lagi. skrin pun beso. makna kata memang selesa aarrr

sesape nak travel dgn emirates, silakan. booth ni cantik. merah.ni la pakej yang menawan hati. memang teringin nak g redang. may be on julai ni boleh berangkat. hehe. sempat lagi mencelah. ok la pakej ni RM369 termasuk tiket bas gi balik, makan minum, hotel, snorkeling & ada la beberapa aktiviti lagi.
Pakej ni memang di cari2. nak gi beijing & great wall. insya Allah mudah-mudahan sampai ke sana nanti.
balik dari MATTA, dah la jammed teruk. aku bantai tido je.. sebab ngantok arr.. mujur ogie drive. kitaorang g jusco wangsa maju. tawaf jusco dan makan2.ogie pi soping jeans & t-shirt. pastu pi setapak plak. cari barang2 ogie. hari ogie bersoping.

tak abis lagi..aktiviti hari ni, di teruskan dengan gie pasar malam. gi beli buah-buahan dan makanan. malas dah nak masak apa untuk malam ni. rasa macam lama giler aku tak masak. tengok la esok2. hehehhe

tired giler.. tak berhenti aku jalan hari ni. pack. dari pagi sampai petang. bila aku nak potong kain nak wat baju untuk konvo. adoi.. malas la pulak nak ngadap. bila tah nak jahit.. esok2 jerr la.









....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment