17 March 2010

terkenang semasa dulu

hari yang bz today.. macam2 nak kena buat.. aku selsema hari ni.. sakit kepala. hari ni aku buat tensile test. 15kg dia nyer berat. alhamdulillah pass.petang aku gi sirim. hantar connector & sambung damp heat test.

on the way aku nak pi men badminton tadi zz call. memang aku kenal sangat suara dia walaupun dah 5 or 6 tahun tak dengar suara. rindunya aku pada kawan2 baik aku. tetiba malam ni aku jumpe linda. nampak nya group aku dah cukup. cukup 4 orang... sepanjang 3 tahun aku kat utm aku hanya ada 3 orang kawan. sampai ada sorang senior tanya aku 'ina tak teringin ke nak kawan dengan orang lain?' bukan aku tanak kawan ngan orang lain.. tapi yang lain tu, tak masuk kepala maaa.. aku cuma boleh masuk dengan noni, zz & linda. rindunya zaman2 tu..

aku???? aku tak tau aarrr.. macam2 aku pk..kesian aku.. entah la.. serba tak kena... tolong la.. help me.. berilah aku petunjuk..

Haruskah Kita berpisah - Arrow

Rindunya aku saat ini
Rindu padamu kasih

Puas ku cuba menghubungimu

Namun kau diam membisu


Apa salahnya diri ini

Kau seksakan hidupku

Pergimu tika ku memerlukan

Cebisan kasih dan sayang

Aku inginkan cinta yang berkekalan

Kau damba perpisahan

Ooo... ooo... ooo...


Menangis hatiku menangis

Mendengarkan khabar hiba

Terhiris jiwaku terhiris

Mengalir airmata


Sayang mengapa buat begini

Di saat rindu merah menyala

Kasih kusangka kau 'kan setia

Rupanya dikau bersandiwara


Sayang haruskah kita berpisah

Angkara orang ketiga

Janganlah kau pergi dariku
kasih
Kerana kau masih kucinta
Ooo... ooo... ooo...

Sepi Rindunya ku saat ini

Diri tersisih jauh

Kau tetap dengan keegoanmu

Untuk meninggalkan aku


Hmm... hmm...

Haruskah kita berpisah


....mmmmm....

Pasrah - Erra Fazira

Ingin ku sendiri
Meniti hari
Kala sunyi
Yang melanda sepi

Alam bisu

Bagaikan mengerti

Berakhirnya sebuah memori

Ingin ku melangkah

Membawa diri

Kerna cinta

Yang dikhianati

Luka rasa untuk menghadapi

Pengorbanan tidak dihargai

Kini aku...
Pasrah

Dengan segalanya

Kepedihan itu

Masih terasa

Apakah salahku

Apakah dosaku

Tuhan berilahku petunjukmu

Redha dengan kehendakmu

Cukup kali ini

Kau menyakiti

Berulangkali
Tak usahlah kembali
Dengan rela hati
Melepas kau pergi...
Ingin ku sendiri
Meniti hari Kal
Bagaikan mengerti
Berakhirnya sebuah memori



tetiba somebody yang lost contact lepas abis UTM dulu muncul. mengembalikan nostalgia lama. malam ni.. tetiba terlayan jiwang plak... dia yang jumpa aku dulu.. masih sama macam dulu.... mana mungkin aku lupa ayat terakhirnya untuk aku, 'zul akan tunggu ina sampai bila2'










....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment