10 March 2010

letih belum hilang

rasanya lama betoi tak update blog ni. sampai ada orang masg.. kat aku.. tanya bila nak update blog. hehehe.. ada pengikut setia ni.. hehehe. tak de la lama sangat aku tak update.. tak sampai 1 week lagi pun.

hari ni dah siap mengemas kat bilik aku.. dah kembali seperti sediakala. azam pun dah sebilik dgn kitaorang. maka dalam bilik aku ni ada 7 person termasuk our boss.

still ada rasa letih.. letih masa kat awana belum habis kot. letih fizikal & mental.

aku confuse betul bila dapat call dari nombor yang tak di kenali.. tapi suara sangat di kenali.

aku : hello
eb : ina, masuk 130
aku : 130?
eb : yup masuk 130 jap
aku : ok dah masuk (aku dah buke window LN, nak tunggu arahan selanjutnya)
eb : mananya tak nampak pun
aku : ni suruh ina buke LN atau suruh ina datang 130
eb : err datang 130
aku : ingat suruh masuk dlm skrin pc nih.
eb : hahahha silap. datang sini jap.
aku : wokeh

sampai jerr aku kat 130 & nampak jer eb, kitaorang bantai gelak dulu. tah apa2. ada ke patut suruh aku masuk 130.

hari ni aku start balik meeting dgn group radio. update balik the info. total radio 6/300. nak deliver second week of april 300. ada lagi sebulan.. tah aarr.. ni aarr cabaran paling mencabar aku rasa. menguji kemampuan ce mana aku nak manage agar 300 tu dapat di kuarkan pada second week of april. Ya Allah bantulah hambaMu ini.

sakit badan tak hilang lagi.. gara2 memanjat la nih. tak pernah2 aku wat.. rasa tak caya.. tapi percayalah..sampai kat atas sekali aku dah rasa nak pitam. perrgghh .. dah la dalam group aku, aku yang mula dulu. tapi memang selama ni 1st time. 100ft tu. yang ni paling mencabar antara semua.

mendarat jerr aku rasa dunia aku gelam.pitam aarr.. darah semua naik ke kepala.. perggh.. menggigil semua anggota badan.

ni semua participant dari IOPooohh meh nak citer apa yang berlaku kat awana genting..
ni aktiviti 1st kot. kena jalan atas tunggul2 besi. jangan sampai terpijak bom. kalo kena bom, kira mati maaa...
ni aktiviti ketiga selepas kena pi long house cari harta karun. memang teruja betul. dah le.. kayu pendek.. kena berdiri 10 orang sambil alih2 kayu ni.. jadi titi. pulak tu, group aku, dah naik atas kayu ni baru nak fikir ce mana nak alihkan kayu... kelako betul. tapi akhirnya aku nyer group yang berjaya sampai dulu tanpa sorang pun jatuh. syabas..

ni aktiviti memanah. 1st time aku pegang busar & anak panah.

squash. yang ni aku tension. sekali pun tak kena belon. hahhaha... penat berlari macam hapa lagikejo bola.
mula2 nak mengundur rasa gayat & takut. tapi bila dah start mengundur, ok jerrkelako betul bila selipar aku dok ada kat tengah2 dunia.. hehehehe.. masa ni sibuk dok susun kepingan domino.
ni domino group aku yang dah siap di susun

ni pemandangan dari tingkat 20 bilik no 552ni aarr awana genting nter hotel. bilik nice

malam, sempat lagi merayap ke gentingkat awana ni.. banyak sangat bunga kekwa. cantik2 tu..
sepanjang kat sana.. ni makanan yang aku makan. heaven dgn cheese.
cheese cake dia memang best
kalo yang ni, aku masak lagi sedap..










....from kekwa22 with love....

2 comments:

  1. mak aih...bnyk nyer makanan....balik ni dah timbang lom?

    ReplyDelete
  2. mana ada banyak.. tu kira hari 1st day nyer bfast, lunch & dinner. pas tu esoknya bfast & lunch.

    ReplyDelete