15 March 2010

tired!

hari ni hari yang penuh dengan masalah. ada masalah yang dah settle dan ada masalah yang tak boleh settle lagi. kena tunggu 3rd party nyer respon. bz tahap dewa today. tak sedar pun masa berlalu.


hari ni juga.. dapat new order - cable. total quantity 887pcs. cable ni susah arr nak assemble. masa aku bagi tau kat kak odah dapat new order. terus jerr kak odah cakap.. ina, ni cable lahanat. hhahaha.

new order juga untuk radio from indonesia. bukan trc5103 tapi trc5102.

aku dapat satu fax dari morocco. jenuh mengeja baru faham. mujur 1 jer.. ni dari batch 1. 1/300 ada masalah. kira ok la tu.. cuma diaorang ni tak bagi tau pulak apa masalahnya. at least kalo bagi tau. tak yah la aku dok tercari2 apa masa-elahnya. sajerr aarr diaorang tu nak buli aku. hahah. kalo bagi tau siang2 senang arr. terus jer focus masalah tu je.. takut aarr yang batch 2 nanti macam mana la kesahnya. sebab utama.. dah tau dah. mudah-mudahan semuanya ok. yang batch 3, baru ada 17/300. boss aku sengih jerr bila aku bagi tau status skrang dan betapa tak confidentnya aku M3 ni. dia pun sama arr...

petang ni aku masak. ni menu aku nyer dinner a.k.a menu berbuke puasa. rasanya dah lama aku tak wat sushi.
kat dapo kak norma dok bz2 masak. punya la beria2 masak malam ni. macam nak makan ramai. tapi nak makan sorang jer.. siap buat masak lemak rebung. sakit hidung bau rebung dah ni. aku plak seumo hidup tak pernah makan rebung. rasa pun tak nk.. tak teruja pun nak rasa.

letih arr sangat2.. tapi ada banyak lagi perkara nak di buat malam ni. kalo ikut hati malas dah.. tapi tah arr.. hope apa yang aku rancangkan dapat di laksanakan. kalo ikut hati nak landing jerr ni.. tapi kalo mata tak nak lelap.. tak de maknanya..









....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment