24 April 2010

Dalam Gerimis

malam tadi angah tido umah aku. saje jerr dia. nak melawat kakak dia nih. dia datang pun dah lewat dah dekat pukul 10pm. cam biasa, datang jerr terus cari tilam bantal. tu jerr la keje dia kalo datang umah aku kalo tak de mende yang dia nak baca. kalo ada sumthing yang dia baca, dia baca aarr.. kalo tak tengok tilam bantal jerr la.

pagi tadi angah tengok darah yang kuar dari hidung aku. dia siap tanya adakah pepagi jerr cenggini. baru tengok hari ni, aku dah tengok dekat 2 week dah. kekadang rasa biasa jerr. kekadang rasa ngeri gak. ni pun dah kurang. kalo masa balik kg hari tu, lagi la banyak. hope sikit hari lagi, bertambah ok la.

lepas angah balik tu, aku siap2 kemas2 barang2 hantaran man dan buat la apa yang patut. siap2kan semua, then bagi kat tuan dia. buat yang paling simple. sebabnya nak bawa jauh. nanti kalo tergolek2 langsung tak jadi cerita. memang la lambat lagi, tapi tak per aarr biar buat awal pastu pass kat tuan dia. ni hasil keras tangan aku hari ni.
nampak tak berseri la. tapi kak norma suke. dia kata klasik. alasannya, sebab dia pun klasik. hahha.. tah aarr.. memang la trend sekarang balck & silver. tapi siyesly kalo kaler itam tu, di tukar dengan kaler merah terang.. sure menarik. or royal blue. sebab feveret color aku. tak perr la asalkan tuan dia suke, no problem at all.

ni plak sagu gula melaka yang semalam tak jadi nak buat. so, hari ni meyampaikan hasrat yang tertangguh semalam.
kak norma ajak g pasar malam petang tadi. dia nak borong buah2an. cuaca mendung jer. mujur tak ujan. kalo ujan, kuyup la.

pak ndak & kak norma ni kan, kelakar abis. malam ni, pak ndak nak ajak kak norma dinner. ok la.. pak ndak dari tangkak, terus ke au2 then baru balik shah alam. then aku tanya kak norma, pak ndak tak datang lagi ke? kak norma cakap, pak ndak tanak amik kat umah dia malu, nanti orang nampak. dia suruh akak pi petronas. jumpe kat sana. aku cakap kat kak norma cenggini, akak jangan marah tau, ina nak gelak nih. terus jerr aku gelak. tah apa2 pak ndak ni. pak ndak ni memang poyo sejak dua menjak nih.. dan dan ni plak jadi pemalu. yang sesebelum ni dia datang amik kak norma kat umah, pagi, tengah hari, petang & malam, tak de plak istilah orang nampak la plak... kak norma tak terkata apa dah. dia layannnnnnnnnnn jerr. aku? aku tukang gelak jer.. best. tah arr.. aku terhibur.

Backstreet Boys - How Did I Fall In Love With You

Remember when, we never needed each other
The best of friends like
Sister and Brother
We understood, we'd never be,
Alone

Those days are gone, and I want you so much
The night is long and I need your touch
Don't know what to say
I never meant to feel this way
Don't want to be
Alone tonight

chorus:
What can I do, to make you mine
Falling so hard so fast this time
What did I say, what did you do?
How did I fall in love with you?

I hear your voice
And I start to tremble
Brings back the child that, I resemble

I cannot pretend, that we can still be friends
Don't want to be,
Alone tonight

chorus:
What can I do, to make you mine
Falling so hard so fast this time
What did I say, what did you do?
How did I fall in love with you?

Bridge:
Oh I want to say this right
And it has to be tonight
Just need you to know, oh yeah

I don't want to live this life
I don't want to say goodbye
With you I wanna spend
The rest of my life

chorus:
What can I do, to make you mine
Falling so hard so fast this time
What did I say, what did you do?
How did I fall in love with you?

What can I do, to make you mine
Falling so hard so fast this time
Everything's changed, we never knew

How did I fall, in love, with you?


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment