24 May 2010

my heart will go on

Hari ni, kira boleh masuk dalam hari ini dalam sejarah la sebab, mana pernah sepanjang aku keje kat ste ni, g bfast kat sebelah petronas tu. Hahahha.. rasa macam tak caya jerr.. aku g ngan hazrol, emran serta ita. Perrgghh cayalah. Bukan g mengulor pun. Gie time break la. Kul 10am. Tapi kira 1st time.

Aku rasa, aku tau sebab apa aku bosan. Masa aku dok kat line cable, tadi aku dok pikir why aku masih bosan. Dah la last week bosan sepanjang minggu. Hari ni pun sama gak cenggitu… tapi aku rasa, aku dah dapat jawapannya.

1. Sebab morocco 4 tak de langsung aktiviti. Aku pun tak tau ce mana. Masa terus berlalu, tapi fresh board tak de pun. Anak2 buah tak bz pun.. aku pun tak tau nak pikir ce mana dah.

2. Cable nyer aktiviti ada banyak.. tapi bukan on my part. Aku nyer sumer dah clean & clear. Tinggal assembly process jer.

Moral of the story, sebab tu, aku tak bz. Haahahahaha. That why aku rasa bosan. Sebab aku tak suke tak de aktiviti. Dok melangut depan pc tak best. bosan. Hasilnya dari pagi sampai balik aku dok kat line cable. Macam2 aku buat. Assemble cable la. Ada la jugak hasilnya. Mengisi masa lapang dengan berfaedah. Baiknya.. anak sape la nih… hahhahah

Gi line radio, tak de mende nak di buat pulak. Pcb tak de langsung. That why la tak leh wat apa kat sana.

hari ni fendi tak tegur aku & aku pun tak tegur dia. ni pasal bergaduh malam tadi la. hahhaha.. biar je...

Malam ni, tak taw ce mana boleh pi layan citer nih. Citer lama da..... ingat lagi masa 1st time tgok citer ni.. masa time belajar 3rd year kot time tu. May be sebab menghayati lebih kot, semalaman menangis. Macam2 aku fikir. Errmm entah la… tu, cerita dulu.. dah jadi sejarah.

Tapi, citer ni, memang touching bagi sesapa yang menghayati. Tapi kalo tengok citer ni sambil dok wat keje2 lain tak de maknanya.. baik lupakan saja. Tapi kalo sambil makan kuaci, tak jadi masalah. kalo sambil lipat kain cam aku dok wat ni pun ok... tak de la buang masa. kikikiki

cuma aku terfikir, mampukah aku menghadapi satu kehilangan lagi?

layan jer citer ni, hasilnya tetap sama. Hahhaha. Maknanya aku ni tak berubah. Still maintain. Kan kan kan

My Heart Will Go On – Celine Dion

Every night in my dreams
I see you. I feel you.
That is how I know you go on.

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on.

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never go till we're one

Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

There is some love that will not
go away

You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on



Walau apa pun yang berlaku, my heart will go on.

ni, my dinner. chocolate moist cake. ni bukan baked tapi kukus. memang 2 moist.
buat sikit jer. guna tepung hong kong, cake jadi halus. rezeki untuk malam ni, esok2 fikir lain pulak.






....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment