22 May 2010

you make me smile

program pagi ni nak jogging tak menjadi sebab ujan. jogging atas katil jerr yang best. kikikikiki. kedai dobi pun tak buka hari ni becoz tetiba jerr ada program. tak merancang pun..

ni my lunch.
pesal 2? waahh kuatnya aku makan. weeii mana ada. one for me & one for my king.

lagu ni, for my king. thanks sebab hadir dalam hidup aku. mewarnai dengan warna2 pelangi. membawa bintang2 berkerdipan. walaupun aku tak tahu macam mana kesudahannya. tapi kehadirannya dalam hidup aku cukup bermakna. selalu dia cuba untuk membuat aku tersenyum walaupun di kala tu aku tak mampu untuk berbuat demikian. terima kasih sebab sabar melayan aku yang poyo. terima kasih kerana sudi untuk memahami seorang insan yang sorang ni.

Pelangi Petang - Sudirman

Kumeniti awan yang kelabu

Kutempuhi lorong yang berliku

Mencari sinar yang menerangi

Kegelapanku

Kupercaya pasti suatu masa

Sang suria kan menyinar jua

Membawa harapan yang menggunung

Bersamanya...

Engkau tiba bagaikan pelangi

Tak bercahya namun kau berseri

Tapi cukup menghiburkan

Hati ini

Seharian waktu bersamamu

Tak terasa saat yang berlalu

Bagai pelangi petang kau kan pasti

Pergi jua...



sori sangat2 kalo tersalah tafsir.. bunyinya macam ganas. tapi hanya setakat tu jer.. bukan nak mencabar. tak de terniat & terlintas langsung nak buat macam tu sebab tak de pekdahnya. sebenarnya aku sedar who am i. alwaysss. that all. kalo nak buat macam tu, silakan.. aku tak berhak untuk melarang apa lagi untuk menghalang. sebab sapalah aku... aku belajar untuk memahami walaupun ada juga yang aku tak berapa nak paham. sama ada aku ni lambat pikap or aku yang blurr.. aku pun tak tahu mana satu. hope sudi untuk memahami aku yang cenggini... hahhahaha

malam ni, keje aku keep borak2 jerr ngan kak norma. banyak cerita nih. sambil tu, dok godek2 dia nyer blackberry. mau tak mau dia kena gak guna becoz nokia dia memang kong, sampai dah kena wat tukun kat laut china selatan.

aku tak tahu malam ni nak tido pukul brapa sebabnya aku dah tido petang tadi. balik umah petang tadi, terus jer aku membuta. pukul 5 lebih baru aku bangun. tu pun ada orang dengki kat aku. call aku. sengaja. benci betul.. tapi bagus gak.. kalo tak may be aku tak bangun lagi.

sebenarnya masa aku balik tu, kepala bukan kepala tapi dahi yang lepas operation hari tu, sakit. sakit sangat2. aku memang avoid pain killer. kalo sampai tak tertanggung nanti.. baru aku makan. sebab pain killer yang aku ada ni cukup strong.. maklum lah baru lepas operation. mesti doc bagi yang power nyer...






....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment