20 October 2010

hilang dalam terang

hari ni bz2 dengan cable.. sampai terbelit2.. emosi masih kureng stabil.. tapi hati gumbira..

lalalala

bila aku baca email hazem hari ni.. senyum lebo jerr aku.. mujur la aku insap hantar timesheet last week. maknanya aku tak terlibat.. kalo tak.. aku termasuk golongan2 yang tegar.. pada hal.. memang masuk group tu gak pun.. wakakaka.. cuma selamat sikit jerr... huhuhu

memang aku tak paham.. sejak dua menjak ni, aku malas jalan kaki gie keje.. hari2 aku bawak jimmy. bukan nak gie mana pun.. sajer.. tah la.. jiwa kacau cam ni la..

semangat nak gie kk dah ni.. semua dah setel.. cuma beg yang tercabut tali tu.. bila nak repair pun tatau. dah la baru beli jer.. mahal plak tu.. menci betul... kalo susah2 sangat.. usung jerr bag pack kehulu & hilir setel.. nanti kat sana kalo jumpe beg baru.. boleh rembat.. kan kan kan

menci aaarrr tapi hepi. tak paham arrr.... mesti ujan punya.. kalo dulu2 tak de la rasa cam tu.. tapi lately ni.. mesti diakhiri dengan ujan. aku pun tatau apa masalahnya.. aku merasai kehilangan.. walaupun kehilangan tu tak hilang.

Hujan - Sudirman

Hujan yang turun bagaikan mutiara
Berkilau bersinar berkerdipan
Subur menghijau bumi terbentang
Dan bayu berpuput lembut

Cinta yang bersemi
Diwaktu hujan turun
Menyirami ketandusan hati
Dan hujan turut mengiringi
Engkau pergi...

Selembut hujan bercurahan
Begitulah cinta ini
Semesra bumi yang disirami
Begitulah hati ini

Hujan yang turun bersama air mata
Bersama pedih, bersama rindu
Kau datang dan kau pergi jua
Rindu lagi...


rasa tak sedap badan.. sejak semalam lagi. rasa macam nak demam jer.. dari pagi tadi sakit tekak & dedar2 jerr badan. jangan aarr demam time2 nak gie holiday ni.. nanti mahmood lari..

ujan pun dah berhenti... err.. biar hujan2 dahulu.. panas2 kemudian. kak norma cakap, 'semalam menangis macam ke hapa lagi. mujur hari tak.' dia tatau dah dapat ubat siang tadi... hihihi...

jangan aarrr sakit.. kalo tak banyak pun tak per... kalo dah sikit, lama2 boleh abis, taw.. biar la maintain..

malam ni tak ramai datang men badminton. malam ni tetiba ada yanti. kira 1st time la aku jumpe dia kat court.

lepas balik tu, aku continue masak bubur pulut itam. masa nak gie tadi dah siap2 rebus dah..then balik ni just letak garam, gula & santan jer...
orang makan bubur petang2.. tapi aku plak malam2 bute.. hehhe nasib la.. siang2 sibok bekerja.. that why la.. hantam jerr la.. makan jerr la kalo rasa nak makan.. mana ada undang2.. yang ada undang2 pun orang langgar...




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment