15 October 2010

out of my mind

cepat betul masa berlalu.. rasanya macam semalam jerr sunday.. dah esok lusa nak jumpe sunday lagi.. masa begitu pantas berlalu.. pejam celik pejam celik.. alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana masih lagi berkesempatan menjalani kehidupan di dunia fana ini..

pagi2 ni aku dapat quotation untuk connector ni.. apa yang membuatkan aku teruja sangat... tengok betul2.... meh nak bagi tahu.. see dia nyer lead time. 22 weeks weeii.. dekat2 nak 6 bulan... kalo CLO connector 12 weeks tu pun dah cukup lama. inikan pula 22 weeks.. ya hampooon lamanya nak kena tunggu...
ada banyak lagi parts untuk video box yang lom dapat lagi... weeiiii cepat aarr reply... 19th nak video conf. ada banyak lagi nak kena buat ni...

kenapa perlu jadi orang lain? jadilah diri sendiri.. proud to be yourself okeh! jangan jadi penakut & di bayangi oleh shadow.. shadow tu bukan bayang ke? bayang tu, bayang2 la kan? jangan fenin2... jadilah diri sendiri.. ya... lebih afdal.. tapikan.. suke ati lah... you are what you think you are.

tengah hari tadi gie jj becoz beli barang2 makanan sikit.. bukannya tak de langsung.. tapi banyak barang yang dah abis.. balik dari cuti raya.. rasanya lom soping lagi..

cam biasa.. pemandangan di hari jumaat.. punya la ensem, siap baju melayu serta bersamping dan bersongkok bagai... masa aku kat A&W dia pun ada.. masa aku pilih2 barang dia pun pilih jugak.. masa aku bayo.. dia.. tak nampak la plak.. hahhaha apakah maknanya tu... lu pikir la sendiri...

aku kan.. pelik aarr... sangat2 pelik. tak sangka.. langsung.. okeh!!. dari tengah hari sampai la ke malam nih.. kat minda aku ni, dok berlegar2 jerr tanak stop plak tu.. kalo traffic light ada la jugak lampu merah. terkejut tahap yang dewa, ganda doploh kuasa dua puluh tiga. tuuuu dddiiaaa... memang sangat2 tak masuk akal. out of my mind.pls come back. perrgghh macam pernah ku baca jerr ungkapan sebegini.. tapi di mana ya... plssss come back to the track. tah aarr aku rasa nak marah aarr.. bukan setakat rasa jerr nih.. tapi memang dah marah dahhh. memang la tak de kena mengena ngan aku pun.. tapi agak- agak la... aarrggghhhh.. aku plak yang terlebih emo. tapi memang akal fikiran aku tak leh nak terima terima.. berita cam nih dan hakikat yang wujud. that all.

malam ni, abang lim dok sibuk2 pasal nak beli lampu.. maknanya dia dah siap wat wiring la tu.. bagus2.. aku rasa yang kat dalam umah jerr kot dia wat. yang kat luar lom lagi la tu... sebab dia tak tanya pun mana lampu yang sebijik lagi.. dok citer pasal nak beli lampu baru jerr... tapi kalo dia dah pasang.. bagus aarr.. sebab lampu yang satu ni, betul2 depan pintu.

biarlah pic berbicara
terjemahkanlah mengikut kesesuaian...

ni, my feveret song..

Kasih belum Termiliki - Hafiz Hamidun

Telah aku renangi lautan bergelora
Hanya untukku menggenggam kasihmu
Telah ku persembahkan seluruh rona jiwa
Jadi bingkisan semahu kau pinta

Apa lagi perlu aku perkorbankan
Buat membuktikan niat ini akan terzahir ke mata
Apa lagi perlu aku laksanakan
Untuk kau selami dan mengerti kejujuran perasaan

Keperitan rintangan persis mawar berduri
Petanda kasih belum termiliki

Jika ku masih gagal meyakinkan sebuah keikhlasan
Khabarkanlah mana kesilapanku...


malam ni.. kena setelkan sumer.. termasuk buke kedai dobi.. sebabnya, esok seharian aku kat sapura mines.. dari pagi sampai la ke petang.. maka, malam ni kena setelkan apa2 yang patut..




....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment