14 November 2010

hangin tahap dewa dewi

hari ni, sangat2 bz.. macam2 project aku wat.. apa yang aku plan, menjadi..

pagi2 lagi aku buke kedai dobi. banyak aarr stock kali ni.. then aku sambung kemas bilik.. asingkan barang2 yang achik soping hari tu.. sat lagi kalo tertinggal.. kan ke haru jadinya...

hari ni 1st time bfast sesama.. kebetulan aku tak de apa2 & nizam plak kelas dia on 9am.. so.. boleh la bfast dengan orang yang tak mandi.. tapi still maintain comel.. wakakkaa...

aku sambung jahit baju.. siap aarr 2 helai baju aku jahit. tinggal satu jerr lagi... esok aku sambung. lepas pada tu aku boleh la plan nak sembat. atau pun kalo jahat sikit.. suruh jerr tuan punya baju sembat sendiri.. atau pun minta adik yang sembatkan.. setel... hehheeh aci jerr cam tu..

tengah hari pulak aku gie kenduri firdaus.. aku gie ngan ogie. then di ikuti dengan noor & zaleha. kira awal jugak la.. pengantin pun lom datang.. tak de la lama melepak sebab aku janji ngan linda pukul 3pm nak gie sungei wang..

kalo sempat tadi.. maunya aku gie utm. tapi apa nak wat, aku dah ada plan... may be next time.. aku rasa macam berkurun lamanya.. tak per arrr banyak lagi masa..

memang dah plan awal2 lagi nak soping & jenjalan dengan linda nih. lagi pun aku memang plan nak cari baju putih.. cari punya cari.. tak ketemu jugak.. bengang betul.. masa tak nak.. bersepah.. masa nak.. tak de la pulak.. mencikkkkkkkkkkk... last2 linda yang soping...
yang mana satu idaman kalbu..dua2 cantik.

then aktiviti di teruskan dengan gie mantin.. lama jugak la kat mantin. hujan pun renyai2... masa kat mantin tu.. gie la isi minyak.. aku bengang sampai tak tahu nak kata apa tah.. nak mengamok pun tak guna...

aku berhenti jerr.. terus pump attndn tu sibuk2 nak tolong.. tah apa2 tah.. hasilnya.. jadi cam ni.. hangin giler aku.. sangat2.. patah weeii.. rasa macam nak sepak jerr mamat india tu... dah jadi macam ni.. nak wat apa lagi... memang tension sangat2.. bekas patah pun nampak terselah.. ni, sure buke dengan over acting...

dah satu hal pulak.. aku, dah la nak balik kampung.. tension weeiiiii hangin tahap dewa dewi

balik jerrr dari mantin aku ngan linda gie IOI mall.. punye la jauh.. kira 1st time la nih aku gie IOI mall. memang berjumpe apa yang aku dok cari. memang berbaloi gie jejauh.. terpujuk jugak hati yang bengang.

bila dah jenjalan tu.. mesti la lapo.. ni menu dinner kitaorang berdua..
sesemuanya ni.. kena bayo lima puluh henget lima poseng.. peerrggghhhh.... tapi ak la not bad. aku ngan linda melepak.. dariorang ramai.. hinggalah tinggal kami berdua jerr kat Kenny rogers. tapi memnag santai.. makan2 borak2.. sambung makan2 lagi..

malam ni.. linda tido umah aku.. on the way balik tadi.. jemmed teruk kat ampang... rupanya ada accident..

perrgghh ngantoknya mata.. dan di tambah dengan bengang pulak... aarrggghhhh

jom jom tido...






....from kekwa22 with love....

3 comments:

  1. huhuhu...mmg tensen..ganas aa mamat india tu...

    ReplyDelete
  2. sangat2 tension

    aaargggghhhhhhhhh

    ReplyDelete
  3. mat2 india mmg ganas.. geng ladang gadong.. geng 4B.. ;) ;) ;)

    Blasah..Bunuh..Bakar..Buang..

    ReplyDelete