09 December 2010

jom donlot

pagi ni.. memang malas nak bangun pagi. di tambah plak dengan ujan.. sejuk2 ni.. lepas subuh. aku berbungkus semula... sejuk sangat2.. mata pun layu jerr...

semalam aku tak leh tido. lepas balik men badminton.. aku dah siap wangi2 landing elok dah.... tapi mata tanak lelap.. menci betul. puas aku dok pujuk2 mata.. tapi tanak lelap gak.. nak online pun tak terdaya.. cuma mata jerr tanak tido.. last sekali aku sedar 2.50am aku masih terkebil.. tah bila aku lelap pun aku tak sedar... berapa jam jerr aku tido.. kalo cuti kan best...

semalam gie men badminton.. lama giler tak men.. dekat sebulan.. hasilnya pagi ni tangan aku sakit. pesal aarr tangan ni tak baik2.. hari tu, tak sempat nak mengurut kali kedua... maklom la bz..

aku rasa df cable aku dah siapkan semua.. hari ni dapat forecast cable untuk next year. tapi sikit aarr quantity dia compare this year.. so, aku mula la nak kena survey2 & wat ppc untuk next year.. aku memang suke wat ppc.. dun worry.. hehehehhe

ni, our menu for dinner... rajin plak aku masak hari ni.. kena angin dia datang.. ok la..

kailan ikan masin

ikan masak taucu

yang ni.. aku tatau nama dia apa.. rebus ikan then banjirkan dengan air asam. setel. pedas giler yang nih.. bagi jerr la nama2 apa yang patut..

malam ni aku habiskan menjahit langsir tingkap.. ermm setel pun. yang kat bilik pengantin jerr belum siap... tak pe... ada masa lagi kan.... alamak.. baru aku ingat.. achik suruh aku beli barang.. alahai lupa la pulak.. err.. weekend ni boleh jerr pi cari pesanan pesanan pengantin.

malam ni... lepas abis project menjahit.. aku nak wat project mendonlot.. hehhee.. ada banyak buku yang aku nak donlot malam ni.. hope pc aku tak meragam...


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment