14 January 2011

jom jom jom

dah jumaat dah hari ni.. cepat jerr masa berlalu. hari ni aku bz sangat2 dengan price2 untuk cable. banyak mende yang kena wat dan nak kena setel.. sangat2.. segala price kena re-checked base on new price. fenin weeiii fenin..

my lunch today
balik umah aku plak bz2 buke kedai dobi. al maklom lah malam ni nak berangkat. kalo sempat. kalo tak, pepagi esok.

semalam armand dah kol 'mama, esok mama datang ambil man taw' hambooiii... bila aku cakap tanak amik dia.. menyakat tu harus... then terus dan dan tu armand menangis beria2. pada hal, mak, acu & pah dia dah fenin & tak tahan dah dengan perangai2 si armand & abang ajim. dalam menangis2 tu.. armand said 'mama, man rindu mama' dah..... aku pulak yang cayor... terus tak jadi nak nyakat lebey2. sebab mama pun rindu man plak.. tengok le esok.. sesi berpeluk antara mama & man.

sejak dua menjak ni.. budak khecik ni.. memang la tersangat la petahnya.. pot pet pot pet.. ada jerr mende dia nak cakap. tapi kalo ada mama, memang orang len tak heran. siap bagi report lagi tu kat mama. kalo time aku nyakat armand, enche affa hanya cakap 'mama ni... saje....' hehehhe

tingat armand nyanyi lagu my favorite song - cinta terakhir. sooooo sweeett...

lama kan tak nampak buah ni... malam ni, dia muncul
malam ni aku wat choc cake untuk armad. dia memang suke choc cake & cheese cake. sangat2. so, ni special untuk armand.
malam ni tataw nak gerak pukul berapa. enche affa ada assigmnt plak kat cm. lepas abis tu la kot baru nak gerak.. or esok pagi jerr la..kalo dah lewat.

angah tido kat umah malam ni. dia selsema.. lepas makn ubat jerr terus pengsan. mulanya dia nak balik tadi... tapi aku suruh dia stay. bukan keje pun esok



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment