12 March 2011

sick

hari ni memang bercadang tak gie jogging. duduk umah saje...

pepagi aku gie ambil armad becoz tak de sape nak jaga dia hari ni.. maka duduk le umah seharian ngan mama dia...

mula2 dia main jerr sensorang.. then lepas tu nak berpeluk jerr ngan dia.. manja betul anak mama skrang ni...

sambil2 main ngan armand, aku sempat masak ni jerr untuk our lunch. angah pun ada gak hari ni.. sajerr jerr dia datang becoz of nak kawan ngan armand...

menu lunch hari ni,

kari kepala ikan... weeiii ceerr tengok gigi nyerr... putih... penat aku gosokkan gigi dia...

ni plak... sayo campo..

yang ni.. feveret aku time kecik2 dulu.. sambal telur... errmmm best2.. lama giler tak wat sambal cam ni.. memang marbeles... dulu2 sebelum gie skolah mak selalu masak sambal telur cam ni.. di sebabkan dah tak gie skolah... maka.. kena la masak sendiri...

aku kuar ngan armand lepas maghrib.. bawak dia jenjalan kat wangsa walk. ramai jerr orang kat sana... biasa la.. masing2 berjalan2.. sambil membeli belah... aku jalan jerr...

dulu, kalo tanya armand, boleh tak mama kahwin dgn bapak.. jawapan standard dia.. mama kahwin ngan man, bapak share... kalo tanya hari ni.. jawapan dia sudah tuko... kalo tanya dia.. boleh tak mama kahwin dgn bapak... jawapan dia.. abis man?! terus muka masam merajuk.. hehehee.. kelako..

badan dah makin panas ni... ubat pun dah makan... tunggu masa jerr lagi





....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment