23 April 2011

jom gie spa

hari ni, pepagi lagi aku gie jogging kat tasik jelatik. standard la, lepas tu, mesti nak gie sarapan punye... dan memborong barang dapo kat nsk. masa on the way nak gie sarapan tu, ada sebuah taxi, kat traffic light, kete no 2 dari depan.. kena hon ngan pemandu len tapi still tak gerak2 kepalanya terlentok jerr.. masa aku dok menunggu kak norma gie beli air, aku nengok le teksi yang dok tersadai tu. kete2 len hon, tapi pemandu dia masih terlentok. bila sorang pemandu kete len ketuk tingkap belah pemandu pun masih tak gerak2 si driver teksi tu.. aku ngan kak norma syak.. driver tu pengsan or mati jerr... teksinya di tarik hand brake. then on the way gie nsk tu, kitorang gi balai polis wangsa maju, wat report. lepas cakap2 ngan polis kat situ, kitaorang pun blah gie nsk. apa jadi ngan taxi diver tu, aku pun dah tak tau dah.

sampai jerr kat nsk.. masih awal lagi. belum buke lagi. tapi dah ramai orang dah. ni, antara aksi2 orang yang menunggu.
masing2 siap dengan troli.. macam acara sukaneka plak..

penat aarrr semalam uninstall dan install semula kis lom ilang.. macam la wat keje berat sangat.. masalahnya menunggu tu yang lambat. almaklom la. slow giler nak uninstall. lagi pun pc ni dah lama... wajib tuko baru dah ni... aku dapat laptop aku ni pada my birthday aku on 2006. perrgghh.. lama gilo dah tu.. kalo ikut pasaran, dah kena jadi tukun dah. kena le kenang jasa2 yang dia dah bagi kat aku selama ni... segala jenis assgmt dapat di sempurnakan dengan lancar.. dan paling penting ia mengisi kesunyian aku di kala jiwa kacau. tapi kalo ikot hati memang.. nak yang baru.. kan kan kan.. tapi keperluan untuk itu belum ada.

sebenarnya lesen kis aku dah nak tamat. aku memang dah plan nak tuko pada kav jer.. sebabnya dgn kis lamabat skit kalo nak merayap di alam maya. sebabnya segala macam dia nak check. harga pun dah servey dah.. 89 henget untuk 3 lesen kav. servey kat wangsa walk jerr.

sembang2 kat umah pasal kis & kav (kak norma nyer pun nak expired gak), kak norma bagi tahu yang dia ada kis. wahhh memang le best. lagi best sebab free. kis pun kis la... selamat duit poket...

last2 aku dan seisi rumah, tetap maintain kis. takpe.. tunggu tahun depan pulak.. sebabnya.. rezeki jangan di tolak. esok2 kalo kak norma ada free lagi... jangan lupa yerrr... hehehhee

hari ni, aku wat keje2 yang tak plan ngan kak norma. nak wat mende len, pi wat mende len.. tetiba jer... tapi tak de la sampai nak menyusahkan orang len.... aku wat pe ngan che norma?... jeng jeng jeng.. kitorang gi salon & spa. hehehehe ni, namanya unplanned. tapi besttttttttttt.. berbaloi.. tak rasa pun 4 jam kat situ.. sedar2 lama gilooooooo

meh sini aku nak promote sikit. nak wat marketing sket. sharing is caring kannnnn.. salon ni, milik felcra. biasa la kan... che norma = felcra dan felcra = che norma. sumthing yang tak dapat di pisahkan... nama salon yang kitorang gie ni.. adalah i-salon. milik anak syarikat felcra. menurut che norma salon ni, under felcra training. untuk mengetahui asal usulnya sila hubungi che norma di talian.. pat pat siku lipat. sape cepat dia dapat... wakakkaa..

kalo berkesempatan.. gie aarrr... pasti berbaloi dengan persekitaran spa & salon serta perkhidmatan yang di jalankan. ni, alamat dia

i salon
no 22 jalan rampai niaga 4,
rampai business park
53300 k. lumpur.

tu diaa.. alamat penuh siap poskod lagi. owh yerr... salon ni hanya untuk muslimah sahaja.

no tepon dia, 03-41433491
kalo sape2 malas nak cakap tapi nak fax, ni no dia 03-41433492

waktu operasi, 10pagi hingga 8 malam. tapi sebelum gie tu... sila booking la dulu.. kalo setakat nak gunting rambut & facial jerr tak per.. sebab tak lama sangat. tapi kalo nak spa, memang la kena booking dulu.. sat lagi kalo ada customer lain, penat aarr nak menunggu.. silap2 sampai pat jam, macam aku. tak ke hangin... untuk mengelakkan hangin, sila kol yerr... kakak & adik2 serta makcik2.

di sebabkan salon ni baru beroperasi dalam setahun, maka dia lom ada lagi website. tungu2 lah yerr....

aku & kak norma wat apa sampai pat jam kat salon tu? errr kitaorang wat macam umah sendiri jerr... hehehhehe... macam2 ooooo... moral of the story, best2. jom jom. aku bajet nak pi lagi ni... tapi, tungguuuu.. sebabnya bajet nak minta bajet kat enche affa la pulak... hahhahahaa

malam plak, aku round2 soping complex yang ada kat kl, mula2 gie midvelly, gie jj & menapak plak gie metro pastu gie ikea plak. cepat jerr sampai sebab jalan clear.. tak jammed. hinggalah sampai ke tempat yang ada jual ni..

aku rasa dekat 6 tahun kot aku tak gie ikea. lama giler.. banyak perubahan dah.. aku jerr cam jakun sket..



....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment