26 April 2012

Syukur Alhamdulillah. semoga di permudahkan segalanya....

hari ni, last day mr adi kat ste.. lama dia kat ste... mr adi officially bersara hari ni.. banyak kenangan ngan mr adi selama ni.. mr adi seorang boss yang sangat baik dan prihatin pada anak buahnya.. memang rasa betoi kehilangan...
aku? sedih ooo.. sebabnya banyak tunjuk ajar yang di beri pada aku selama aku kat sini. tak terbalas jasanya... errmm masa mr adi round2 untuk salam2 dgn staff, sampai jerr kat aku, mr adi said, 'take care for your baby. lama dah you tunggu. tell me when you deliver'... ermm dan dan tu aku rasa sedih. ... sedih ooooooooo yerr la sepanjang tempoh aku menunggu saat2 ni, aku di sini.. 12 tahun penantian.. bukan satu jangka masa yang singkat.

Alhamdulillah aku bersyukur pada Allah swt atas kurniaan yang tak ternilai ini. pelbagai peristiwa di lalui dan dah terlalu banyak air mata yang tumpah sepanjang 12 tahun tu.. Alhamdulillah Allah bersama orang yang sabar... Alhamdulillah aku bersyukur dengan limpahan rahmat dari Ilahi. Semoga aku sentiasa menjadi insan yang bersyukur..

malam ni, aku nak gie checkup.. mudah2an semuanya berita mengembirakan... 'mama dah tak sabar nak jumpe 'adik' ni'.. tak perr malam ni, mama boleh tengok wajah 'adik'. sekarang ni.. hanya boleh tengok jer... Insya Allah tak lama lagi boleh le mama peluk cium..


Ramai giler orang kat KPMC malam ni.. masing2 nak checkup. Alhamdulillah, memang mendapat berita yang mengembirakan... Syukur kepada Allah SWT. Alhamdulillah. Menurut doktor, uri aku telah berada di 
dalam kedudukan yang normal. 
 
Air ketuban aku pun dah normal. ermm Alhamdulillah. aku boleh bersalin dgn normal. so, lupakan date 11hb. Menurut doktor, aku akan melalui sakit yang biasa nak bersalin.. dan apabila contraction 10 minit sekali, terus datang spital.. bila tu???... hanya Allah sahaja yang mengetahui.. so, tunggu.. ni yang suspen nih... sekarang 'adik' dah 3kg. tapi berat mama turun 2kg.. ermmm ce mana tu.. tapi doktor kata, ok jerr tak de masalah..

Mudah2an Allah mempermudahkan segalanya.. Ammeen..


 
....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment