25 May 2012

Jom balik umah

hari ni.. aku dah boleh balik.. best nyer.. bukan best pun dok lama2 kat spital. errmm tak sabo betoi nak balik umah. Alhamdulillah aku dah boleh berjalan. dua hari lepas, lepas operate.. memang tak sakit langsung.. bila dah pukul 6 lebih dan ubat bius dah abis.. mula la rasa sakit. errmm biasa la kan ke luka.. kalo tak sakit magic la plak..

susah betoi nak bangun dari katil. rasa ngeri dan sakit. enche affa yang tolong aku bangun. badan aku masih berat. di tambah plak dengan 8 botol air yang di masukkan ke dalam anggota badan aku.. rasa berat macam masih ada baby lagi. errmm rasa berat giler.. setiap pagi doktor yang bertugas akan melawat dalam pukul 8am.

 Alhamdulillah petang hari kedua aku dah boleh berjalan. syukur.. tapi masih lagi takut2. sebabnya kaki aku mudah kejang. Alhamdulillah Armand Isyraf tak de kuning.

sebelum balik tu.. kena la bereskan bil kannnnnnnnn... kalo tak ce mana nak balik

semuanya RM5334. kena bayo dulu yerr


tak sangka plak sebelum keluar dari spital, doktor Jamil datang menjenguk.. senyum jerr dia.. baru la tak siyes.. may be dia pun hepi dengan ke'hepi'an kami.

jom Isyraf jom.. kita balik umah kita..
mula la episod berpantang...

 
 ....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment