10 November 2012

jom berhujung minggu

selamat pagi

hari ni.. segala macam aktiviti macam biasa. semua nyer biasa2 jerr... tak ada yang luar biasa pun. semua nyer never ending story.

berhari minggu dengan anak2 memang sangat2 best. meriah sesangat. macam2 hal... dan macam2 yang nak di buat. budak kecik plak nak bermanja.. sanggup tahan mata tanak tido. ingat nak main jer... kecik2 dah nak main.. hehehehe

ni lerr.. gaya orang tido.

jejari nyer yang montel bikin aku geram jerr... bergaya dalam tido. pandi plah wat jari cam tu.. aku buatkan? errmm jgn harap... kalo dia dah tido, batter jgn dok dekat dia atau sentuh2 dia.. sat lagi terjaga lerr  dia. aku gak yang haru. dah la nak tidokan dia sejam. dia tido.. err bukan tido tapi kira macam terlelap jerr la.. ada la dalam 15 minit. tu yang bila dia tido.. kena wat mende2 len dgn cepat.

lepas jerr berjaya tidokan isyraf, aku memulakan project dengan abang aramand. dia yang request nak coklat.

ni, abang dengan gaya nyer tersendiri wat cekelat. macam2 nak di bubuh... mulut pulak comot makan coklat. siap jerr coklat, perut pun kenyang... hehheeh. abang memang rajin tolong aku kat dapo. bagi dia.. best la dapat main dgn mama.aku plak, memang bawa lari abang kedapo.. tak de la dia mengacau atau wat bising adik nak tido.
 hasil nyer...
 bila di kuarkan... ni lerr.. hasil air tangan anak bujang aku.


 
 ....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment