22 March 2013

Birthday party @ Genius Aulad

hari ni.. memang aku sengaja ambil cuti.. semata-- nak gie skolah abang armand iskandar.. sempena birthday celebration untuk bulan merch. di sebabkan hari ni hari last cuti sekolah.. kira awal lah... ermm pagi ni aku sangat2 kelam kabut.. apa yang aku rancang nak buat semua nya belum buat lagi.. isyraf pulak merengek jerr... dengan pah dia langsung tak nak.. tensen betoi aku..

 mana tak tensenyer.. segala kek.. dan apa benda.. semuanya tak masak lagi.. kena ada kat skolah dalam 10pagi.. tak ke haru biru... isyraf plak.. tak bleh berengang.. tido pun tak nak... huhuhuhu stress betul.

sebelum tu.. semalam aku ada beli sumthing2 untuk di beri pada kengkawan abang.. untuk kelas dia jerr.. ada la dalam 18 orang.. ni jerr yang aku beli...

biskut
 jeli
 wafer
 mainan.. aku pilih dam ular ni.. sebab sambil main.. dia orang kena kira.. so, secara tak langsung.. main sambil belajar la... tu... sebab kenapa aku beli dam..
 ni plak .. bungkusan2 bila dah siap di pack. letak nama supaya senang nak bagi kat kengkawan.. senang nak tahu siapa lagi yang belum dapat.
 pagi ni.. aku sempat buat dalam kelam kabut tu.. adalah cup cake an makaroni jerr... alhamdulillah.. aku sampai sebelum majlis bermula.. dalam 10.10 minit aku sampai. tak de la jauh sgt dari rumah sekolah nyerrr

errmmm student2 mula turun dari kelas
 sebelum tu.. pepagi lagi.. sebelu pi sekolah abang tak nak pakai baju sekolah. dia nak pakai baju bergaya.. kata nyerr... bila aku dan enche affa tanya kenapa.. dia kata.. tak per... boleh jerr... sebab hari ni birthday party.. errmm ok laarr kan.. boleh terima dia nyer.. alasan..

bila aku sampai jer sekolah.. see... hanya dia sorang jerr yang pakai baju biasa.. pada hal ramai yang sambut birthday on march.. bertuah punya abang.. selamba jerrr dia...
 riuh rendah..

 ni lerrr abang ngan cup cake angry bird nyerr... see.. he the only person do not wear a uniform.
 happy betul abang.. ada kek sendiri...
sessi makan2 kek.. pada pandangan aku.. kek yang seswai untuk majlis2 macam ni.. adalah cup cake.. senang nak handle.. cikgu2 pun senang nak distribute.. ada yang bawa kek ice cream.. memang la budak2 suka.. tapi masa majlis berlangsung.. kek tu dah cair.. teacher2 nak distribute pun.. susah dan tak leh nak cepat.. kek jadi lembek dan benyek.. comot jadi nyerr.. ada yang guna sudu dan ada yang guna tangan.. so.. susah maaa... nak kelola kelola.
 mama ngan adik pun ada sama...
 jom jom tgok gelagat abang ngan kengkawan
 comot gigi sayer tawww
 best fren forever
 kalo cupcake.. comot nyerr cam nih jerr
 oleh sebab aku tak dan langsung nak merasa cup cake pagi tadi.. so.. this afternoon aku wat lagi.. sama resepi tapi tak letak dalam cup..
 abang pun sukerr..
 jom jom makan.. henpon kat sebelah tuuuuuuuuuu
 errmm dap nyerrr


.
 ....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment