15 November 2013

Bye bye STE

Lama giler rasanya tak jengok blog.. rasa macam project terbengkalai jerr.. segala macam sawang ada.. nak bersihkan memang take time ni… Sangat2 lama giler aku tak update. Sebabnya I have sooooo many thingssssss to do. A lot of reportssss, a lot of checklistssss, a lot of jigssss to design. A lot of stresssss come in… memang very busy siang malam pagi and petang. Hahaha so many ssssss.. that why I don’t have any time to update my blog…

Hari ni last day kat STE. 15-11-2013.

Next 2 day aku dah tak kat sini.. sempena bulan Muharram.. bulan hijrah rasullah SAW. Aku juga turut berhijrah. Siapa tahu.. akhirnya aku meninggalkan STE. Aku pun tak sangka jugak.. tapi aku percaya yang sesemua itu adalah ketentuan Allah swt. Dia yang merancang segalanya.. Selama 14 tahun aku di STE akhirnya 

Sedih.. errmm tak de la sedih sangat.. sebabnya memang aku nak keluar dari STE. Entah.. tapi memang tak rasa sedih.. seolah2 tak ada apa lagi yang tinggal untuk aku di STE.. yang ada Cuma rasa sayang untuk meninggalkan akak2 kat production.. dan kawan2 kat RnD  tu jerr laa.. sebab aku rasa that is the family that I have at STE. Untuk yang lain2 memang tak rasa apa2. Tapi yang paling kisah sangat aku nak resign adalah En Zainal. Memang dialah sesatunya boss yang beria2.. 

May be dah sampai seru untuk aku berhijrah.. semuanya adalah perancangan dari Allah SWT. Aku tinggalkan STE dengan segala macam kenangan.. pahit manis masam masin. Semuanya telah mendewasakan dan mematangkan aku…
 

Next 2 days I’m at Zelan Berhad.
 
Errmm new world. New environment. New person. From manufacturing industry I jump to construction industry. Sudah takdir begitu… but I’m willing to go and learn something new in my life.. I will learn and learn.


 
 
....from kekwa22 with love....

“Jika tak dapat apa yang kita suka, belajarlah menyukai apa yg kita dapat… dan bersyukurlah dengan apa yang kita ada..”

No comments:

Post a Comment