21 January 2009

Jimmy

pagi ni pi opis, 3 orang cakap mata aku bengkak.. pelik betul... semua yang tegur tu ingat aku nangis malam tadi.. padahal.. mana ada nangis.. dah lama dah tak nangis...nak kata tak cukup tido, semalam tido cam biasa.. pagi pun bangun cam biasa. tak ada yang luar biasa pun. semuanya biasa2 jerr... kebelakangan ni dah kurang rasa sedih. hope aku dapat lupakan semuanya... bila dah tahun baru ni, kena la buka buku baru. hopefully aku akan dapat melakukannya. YA Allah bantulah hambaMU yang lemah ini. semoga aku terus bertambah tabah untuk menghadalu hari2 yang mendatang...

hari ni last preparation utk iso audit esok. mujur tak banyak yang nak di wat. tapi semua yang aku target nak settlekan hari ni berjalan lancar. tak banyak dapat NCR dan terus dapat certificate dengan mudah sekali. bukan tak dapat iso lagi selama ni.. tapi kali ni.. utk tahunan nyer audit.

petang tu TPC PM aku suruh join diaorang kat kg baru. tapi masa nak kuar dari opis tu, ujan lebat.. terus malas nak gie... sebab nak pi main badminton plak lepas tu...pi badminton kejap kerr dalam sejam, then balik. main 4 set jer.. nanti lewat plak balik.. kul 10 aku dah balik dah...

hehhe bawa jimmy pi main badminton.. siapa dia jimmy? hehehh hanya sorang jerr yang tahu siapa dia jimmy.. hehehehe. Jimmy oh jimmy

....from kekwa22 with love....

2 comments: