22 May 2009

Penang oh penang

hari ni aku mulakan hari aku dengan ceria. walau tak sepenuhnya.. tapi aku cuba untuk berlagak ceria dan happy. hari ni aku pilih sehelai baju yang sangat2 lama aku tak memakainya.. ada la dalam 4 tahun kot tak pakai baju ni.. baju ni kain dia berat sikit, tu yang malas nak pakai.

tapi untuk mencipta kelainan pagi ni, semata2 nak ubah mood aku hari ni, aku pun pilih baju ni untuk di pakai. baju yang berwarna coklat. hari ni semua tema coklat.. semoga hari ni memperolehi kedamaian.

baru aku tahu yang aku kena pi training 2 hari kat penang. 15 & 16 Jun. tapi kena gie 14hb. aku pilih nak naik flight jerr... malas nak drive. walau kalau aku drive, boleh singgah umah mak, tapi aku memang malas sangat2 nak drive. so naik flight jerr la senang citer.

Penang eerrkkk.. kenapa la kat penang.. kalaulah aku boleh jumpe dia. errmmm.. tak perr la nak buat macam mana. aku rindu pada dia. sangat2. aku sayang dia. tapi aku tahu dia tak percaya. Aku tak boleh paksa sesiapa pun. walau untuk memaksa diriku sendiri. biarlah sesemuanya lahir dari hati. nanti cahaya keikhlasan tu akan terpancar. i belive on GOD. sesemua perjalanan hidup ini, dia yang tentukan.

semoga Allah memberkati perjalanan hidup aku serta merahmati dia. tunjukkanlah kami jalan yang lurus. jalan yang Engkau redhai.


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment