27 May 2009

Penang, tunggu kehadiranku

lamanya aku kat penang... dari 14, 15, 16 & 17 Jun.. petang 14hb aku bertolak ke penang. flight dalam pukul 5pm. errmm sempat la aku pi kelas sebelah pagi tu sampai pukul 12. 15, 16 & 17 aku start training & exibition. eerrmm lama tu... selama tu aku menginap kat equatorial hotel. rasanya tempat tu tak jauh dgn dia.. errmmm kenapa plak aku ingat dia nih... errmmm memang aku tak boleh lagi nak let go dia. biarlah masa menentukannya.

apa aku nak buat aaeerrkk lama tu.. errmm kalau ajak adik aku lepak sama nanti susahkan dia plak. dia pun ada hal2 dia sendiri. errmm rasanya nak jerr usung laptop aku sebab nanti boring2 kat hotel adak gak something yang aku boleh buat.

kenapa penang eerrkk, hujung tahun ni kat singapore. whateverlah... tapi kat penang ni ada someone special to me. kenapa kita jadi amacam ni? aku tak tahu apa salah aku sebenarnya. bukan nak menafikan tapi memang aku tak ada dan tak buat sesemua tu... tapi entahlah.. whatever la.. terpulanglah.. janji dengan tuduhan2 sedemikian dia bahagia.


....from kekwa22 with love....

No comments:

Post a Comment