12 May 2009

pesal aku nih...


pesal aku nih.. aarrgghh.. rasa sedih pun ada.. rasa terkilan pun ada rasa rindu pun ada.. semuanya buat seorang insan.. eerrmm aku cuba nak memahami dia... tapi tak bolehkah dia cuba untuk memahami aku.. boleh tak.. susah sangat ke nak bertolak ansur. rasanya semua orang di dunia ni punyai masa 24jam sehari.. tak lebih dan tak kurang. walau siapa pun kita, walau di mana kita berada 24jam sehari semalam tu.. memang sama untuk semua orang.

kenapa ya.. tetiba hari ni aku sedar betapa tak pentingnya aku pada dia.. err may be.. biarlah dia rasa pulak apa yang aku rasa.. kenapa harus di biarkan ego menguasai diri. bukankah kerana ego itu juga penyebab satu kemusnahan.. tapi aku sedar siapa aku...

Siapalah aku - Amy Mastura
Siapalah aku ini
Yang ingin memetik cintamu
Siapalah seadanya
Diriku di sisimu

Kau punya segalanya
Sedangkan aku insan hina
Hidupku penuh dengan kisah duka
Antara kita jurang nya berbeza

Biarlah usahlah
Bermain dengan api
Kelaknya terbakar sendiri

Biarlah tersimpan
Segala perasaan
Rahsia hatiku terhadapmu
Siapalah aku


ingatkan sedih sikit jerr.. rupa-rupanya sedih yang teramat sedih. sangat2.. Ya Allah bantulah hamba Mu ini. Kuatkan dan tabahkanlah hati hamba Mu ini menerima segala perkataan dan tohmahan. Fitnah apakah ini.. Ya Allah bantulah hamba Mu ini. tunjukkanlah pada dirinya perkara sebenarnya.. YA Allah, engkat Maha adil dan Maha bijaksana.

....from kekwa22 with love....

1 comment:

  1. may be si dia itu tidak mencintai anda dan tidak jujur dgn anda. Maybe dia ada 2 or 3 org perempuan lain utk dilayan... That's why dia tuduh anda membuat benda yg sama dgn apa yg dia buat... So, think about it dear..

    ReplyDelete